• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Black Mamba 24 View Post
    Od 9h pa evo jos uvek.
    ja pomislio kad ljudi krenu na posao

taman da ti ujutru se zarumene obrazi Vladane
    Last edited by ledeni 80; 05-03-13, 14:47.

Comment

• Originally posted by Vladan View Post
      Aooooooo ne znam li je 3-4 stepena bilo jutros kad sam izasao, kakvi kratki rukavi jbt
      I obavezno se zavrate rukavi kosulje.
      sigpic

Comment

• Jutros je bilo 2,3 stepena, kakvi kratki rukavi
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• jel Bojana bilo problema jutros oko GSP prevoza

Comment

• Originally posted by Black Mamba 24 View Post
            I obavezno se zavrate rukavi kosulje.
            Kragna je podignuta podrazumijeva se
            sigpic

Comment

• Originally posted by Vladan View Post
              Kragna je podignuta podrazumijeva se
              Da stiti predeo vrata i brade od vetra.
              sigpic

Comment

• Naravno, nije zbog toga da izgledas sto zajebanije

Ali mi je ovo bas nevjerovatno zadnjih dana, no kisa ce brzo pa ce se svi vratit' jaknama
                sigpic

Comment

• Ala ste se oma raskukalite ovima ladno ovima vruce kako ce da bidne kazce babamarta

Dok cekam komsinku da vam pripovedam malko kako sam sve cerez dece naucla sas ovu kantu(tako moj matori kaze za kompjukter) vidla da oni nesto tipkadu po celi noc pa mi bilo sumljivo reko ajd da vidim sta je to i tako kuc kuc i ja pocela danetujem cudo jedno ai jedva sam iskamcila nesto o ovom cudu kako se jel sve radi na kanti od sad vec poznatih verziranih hakera
                  Nema je jos mora da je bole glava od sinocke malko smo se druzili i divanili komsije kod nas bile jelo se pilo ai zapevalo ta becari smo pravi
                  moj raport ce biti kratak
                  Moj matori i ja smo dobro podneli to od sinocke bekrijanje i lumpovanje
                  sve se iz'elo i popiloni za keru nije ostalo
                  posledice su danas kanda lose za ucesnike iste
                  cesu se na metar oko glave jer im je jos sve sucmurasto bar sto se glave tice
                  naravoucenije
                  sto pijes kad ne znas
                  Last edited by rumenka; 06-03-13, 08:07.

Comment

• Zbog problema sa forumom, nestali su neki postovi od danas.

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Šališ se? Misliš nestali .. nestali zauvek ili mogu da se vrate?
                      Pa onoliko analizirala ... to zbog update-a?
                      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Da, morao je da se uradi update, ali je nastao problem sa nekim podforumima i zbog toga su postovi nestali.

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                          Da, morao je da se uradi update, ali je nastao problem sa nekim podforumima i zbog toga su postovi nestali.
                          Nestale su i poruke iz inboxa
                          Everything you want is on the other side of fear.

Comment

• Bojana,

Zao mi je. Ja znam kako je to frustrirajuce. Jeste li razmisljali da zakljucate forum tokom updata?

Comment

• Originally posted by NI View Post
                              Bojana,

Zao mi je. Ja znam kako je to frustrirajuce. Jeste li razmisljali da zakljucate forum tokom updata?
                              Predlozicu to sledeci put adminu, posto te stvari samo on moze da radi.

sigpic

with experience.

Comment

• sigpic

Comment

Working...
                                X