Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kinesko cudo nevidjeno, isti model patika za Djokovica i Federera397608_408542755888611_774888371_n.jpg
    sigpic

Comment

• Originally posted by Vladan View Post
      Svaki muskarac je sa godinama ljepsi. Znam po sebi i Draganu Nikolicu.
      Pa recimo Ljubisa Samardzic. Pa glumac sa moje slike. Pa Son Koneri. Pa Dzeremi Ajrons. Do sutra mozemo ovako.
      A da se primetiti da u svetu ne postoje matore glumice vredne pomena. Uglavnom se glumice pojave u dvadesetim, kada je potrebno pokazati grudi, zavristati, biti silovana, zaklana. Takodje starije uglavnom glume u nekim tuznim filmovima gde je potrebno zaplakati, zakukati, zavrsiti kod psihijatra.
      I bas im je rok trajanja kraci. Evo bas glumac sa mog avatara. On je sada u najjacim godinama. Koju god bi vrsnjakinju stavili pored njega svako bi imao realni osecaj da je babojebac.

Comment

• Тачка.
        Arise, Serbia!
        You fell asleep long ago,
        And have lain in the dark.
        Now wake up
        And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Originally posted by Indigo View Post
          Mi muskarci mnogo seremo
          E sad može tačka
          "My body feels great. I mean, it´s only five hours"

Comment

• Uhh jbt, zamalo ofarbah kosu nekim samponom koji je u stvari ujedno i farba za kosu Ja mislio normalan sampon, kad ono crna pjena. Iz smedjeg u crno? NO NO!
            Everything you want is on the other side of fear.

Comment

• Originally posted by Larisa View Post
              E sad može tačka
              Nije to bila poenta
              Mozda mi mnogo seremo al brate niko ne smara kao vi.

PA gde ces sada? Pa jel moras svako vece da ides sa drustvom? Sto si se tako spremio i namirisao ko u izlazak da ides? Opet ces se napiti? A ko te stalno zove na telefon? Sto ides kod zenske frizerke, primetila sam ja kako te ona gleda....
              -Odoh u kafic da gledam LS
              -A oce biti tamo devojaka?
              -Nece, samo momci, pivo i fudbal
              -Mogu ja da idem?
              -Daj bre pa bices jedina devojka
              -A mogu da idem? Cutacu i gledati fudbal.
              -Pa niko ne vodi devojku, zajebavace me bre
              -Ti mene ne volis..

I na kraju sam je morao voditi

Mi seremo al ste vi sampioni u ostalim disciplinama poput smaranja i zvocanja
              There's something wrong with me chemically
              Something wrong with me inherently
              The wrong mix in the wrong genes
              I reached the wrong ends by the wrong means
              It was the wrong plan
              In the wrong hands
              With the wrong theory for the wrong man
              The wrong lies, on the wrong vibes
              The wrong questions with the wrong replies

Comment

• To je tvoj izbor, nasao si neku koja ekstremno smara
                http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                  To je tvoj izbor, nasao si neku koja ekstremno smara
                  Gresis, do sada je sve jedna bila takva. Uvek ista prica samo pre ili kasnije.

Zvocare dosadne, sve ste iste
                  It was the wrong plan
                  In the wrong hands

Comment

• Pa kad teraš kera... ni ovo tvoje nema veze sa onim prethodnikom.
                    Uostalom, džabe se trudiš, Larisa je ubola, a ti si omanuo poentu, a ako ti cura sve ovo prebacuje i zvoca, onda sa tobom nije nešto u redu, a ne sa njom.
                    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Pa onda si talenat da izaberes takve, sto ustvari znaci da potajno ti ipak volis da ti neko zvoca
                      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                      with experience.

Comment

• Indigo, opet cu se pozvati na svoju teoriju, da ti zapravo zelis takvu koja ce ti zvocati, jer se tako osecas bitnije i pozeljnije ;)
                        in another life
                        I will love you again, RF.

Comment

• Indigo voli da je on taj koji zvoca, da trci za djevojkama, pise im pjesme itd. Je li tako Indigo?

Comment

• Ma kakvi, cure su u pravu... zamisli ljubomorna i zvoca, a on sav važan, neubedljivo je razuverava, ali mu imponuje... on kao playboy... u tuđim očima.
                            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                            But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Necemo zalaziti u psihologiju
                              Olja brate u kom smislu nesto nije samnom u redu? :/
                              Al sve ste iste, moja nadjuza veza pre ove trajala je 3 meseca i da nije raskinula samnom garantujem da bih je ubio za par dana. Zvala me je 20 puta na dan, pocela da me prati jbt ja se ziv sasro kontam neko hoce da me likvidira.

Vi ste bre bolesne, ja nzm da sam nekad bio ljubomoran. Msm zbog cega, varaj me brate koliko hoces, lako je naci drugu i opet ce biti isto, zvocanje i smaranje.

Alo ne radimo moju psihoanalizu ja to na nivou svih muskaraca.
                              Last edited by Indigo; 11-01-13, 22:19.
                              It was the wrong plan
                              In the wrong hands

Comment

• Koga on ovdje zajebava...
                                Raskinuo sa djevojkom, nakon toga ni traga ni glasa od njega, cak su se sirile glasine da je mrtav. Konkretno Aca ludi ih je sirio.

Comment

Working...
                                X