This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ma pacovcina ljudi sta vam je.
    Jedini razlog zasto on prolazi je ta tuzna prica pumpadzije i lik iskrenog, smotanog mladica. Nzm zasto je uopste ponizenje biti pumpadzija? U svetu kojem zivimo nije sramota raditi ni za gradsku cistocu ako na taj nacin mozes da izdrzavas porodicu.

Opstaje zbog empatije, ljubi ga majka bolesnog. :/
    There's something wrong with me chemically
    Something wrong with me inherently
    The wrong mix in the wrong genes
    I reached the wrong ends by the wrong means
    It was the wrong plan
    In the wrong hands
    With the wrong theory for the wrong man
    The wrong lies, on the wrong vibes
    The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Opstaje zato sto su ljudi poludeli sto Sanja prolazi toliko dugo, a nije to zasluzila, zato sto svi znaju da ona ima para i da je prateci vokal Aleksandre Radovic.
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Pa meni je ta Sanja 10 nivoa iznad ovog smotanog.
        A dobro mozda sam i ja hejter Al ne volim te smotane likove.
        It was the wrong plan
        In the wrong hands

Comment

• Originally posted by Indigo View Post
          Ma pacovcina ljudi sta vam je.
          Jedini razlog zasto on prolazi je ta tuzna prica pumpadzije i lik iskrenog, smotanog mladica. Nzm zasto je uopste ponizenje biti pumpadzija? U svetu kojem zivimo nije sramota raditi ni za gradsku cistocu ako na taj nacin mozes da izdrzavas porodicu.

Opstaje zbog empatije, ljubi ga majka bolesnog. :/
          Taksisti, pumpadzije i konobari su najgori ljudi, oduvek bilo. Moj ortak je konobar, cale mu taksista, a burazer radi na pumpi. I sad zamisli ti njegovo dete, kako to dete da bude posteno?
          "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
          odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
          fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
            Opstaje zato sto su ljudi poludeli sto Sanja prolazi toliko dugo, a nije to zasluzila, zato sto svi znaju da ona ima para i da je prateci vokal Aleksandre Radovic.
            A Boris je kao zasluzio ?? Ne moze da se sastavi vec tri subote.
            Dayman (a-a-ah...)
            Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
            Champion of the sun (a-a-ah...)
            You're a master of karate and friendship
            For everyone

Comment

• Borisu sigurno nije mesto u top 5, ali Sanja je trebala mnogo ranije da ispadne, pre Borisa, zato sto je losija od njega.

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• NEce biti posteno al ce za razliku od svojih vrsnjaka vise biti prirpremljen za zivot.
                Skola zivota i skola ulice je kod nas ipak bitnija nego master diploma, realno.

Al on je pacovcina
                It was the wrong plan
                In the wrong hands

Comment

• Nema teorije da je Boris bolji pevac. Slazem se da Sanja ne zasluzuje da se nadje u TOP 5, ali Boris je trebao odavno da ispadne.
                  Dayman (a-a-ah...)
                  For everyone

Comment

• Sanja je i prijatnija za oci. Ovog malog nitkova kada vidis sa svojih 1,60 i ruznom facom smoris se.
                    A ladno bi mogao ici kod Sase Popovica ako ovde propadne. Oni vole trash.
                    It was the wrong plan
                    In the wrong hands

Comment

• Sanja je sinoc prvi put otpevala iznad proseka, a ni sama ne znam koliko vec subota imaju ove nastupe.
                      Dok je Boris imao vise takvih izvodjenja, tako da je ona morala mnogo pre njega da ispadne.

sigpic

with experience.

Comment

• Nije Sanja losija od Borisa, samo sto je Boris mnogo talentovaniji od Sanje, ali je samouk... Ona je skolovala glas i ima bolju tehniku, dok on ima ogroman potencijal, ali nikada nije bio skolovan i to se tada, u ovoj konkurenciji, vidi iz aviona... Ja sam na pocetku, kad je pjevao Kolinsa, rekla da je nemoguce da on nije skolovan, ali sam se zeznula.

Comment

• ^
                          Boris ne moze ni jednu pesmu da otpeva pristojno ako nije u pitanju Toni Cetinski i slicni pop pevaci.
                          Jbt, Federer ima bolji glas od njega
                          Dayman (a-a-ah...)
                          For everyone

Comment

• On makar to zna da otpeva, Sanja ne zna nista.

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by majabl View Post
                              Nije Sanja losija od Borisa, samo sto je Boris mnogo talentovaniji od Sanje, ali je samouk... Ona je skolovala glas i ima bolju tehniku, dok on ima ogroman potencijal, ali nikada nije bio skolovan i to se tada, u ovoj konkurenciji, vidi iz aviona... Ja sam na pocetku, kad je pjevao Kolinsa, rekla da je nemoguce da on nije skolovan, ali sam se zeznula.
                              U pravu si nije skolovan, zao mi ga sada :/ (sazaljene opet)
                              A za potencijal nzm, nisam neki strucnjak pa da to procenim.
                              Ja kada sam pevao u horu kao klinac, takve kao sto je on, stavljali su da peva samo grupne strofe ili kako se to vec zove zaboravio sam. Ima glas ali nema ni mozak ni srce to da iznese.

Jednom recju pacovcina
                              It was the wrong plan
                              In the wrong hands

Comment

• Sanja je juce otpevala odlicno, njoj je dovoljno i to jedno vece i opet je sveukupno bolja od Borisa.
                                Ni jedno ni drugo nije zasluzilo da se nadje u TOP 5 (vec je to Saska zasluzila), ali bolje Sanja, nego Boris.
                                Dayman (a-a-ah...)
                                For everyone

Comment

Working...
                                X