Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• jesi li probala mrznamirka i jbsmirku?
    sigpic

Comment

• gdje ce mi msn ukinuti, to mi je jedini spoj sa ostatkom svijeta...koji idalje ga idalje koristi

stomirkaimaanemamja

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
        tupavi update, sad ne mogu da se ulogujem na skype, ne mogu da se setim sifre
        a to sam otvarala pre 100 godina, ne znam ni koji je mail, a da bi mi sve to uradili traze pare
        Koja je verzija msna sad kad si updateovala? Meni je 2012 (16.4.3505.912). A na skype se loggujem normalno sa skype usernameom i sifrom, sa tim da imam mogucnost da se loggujem i sa microsoftovim nalogom, ali ne mora.

Comment

• ma kakav msn i skype, meni ne radi fejs!!!
          sta ako je Fed okacio novu sliku ili nedajboze snimak kako igra sambu, i ja to ne lajkujem iste sekunde
          in another life
          I will love you again, RF.

Comment

• vladan i shminka ce popiti ban, to vam je valjda jasno

@Shardo
            okacio je novu sliku pre par minuta, ja sam videla pre nego sto je pao fejs
            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

• Ni meni ne radi liceknjige.
              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
              But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Shminka mozda i oce, Vlatko nece sigurno

da ti nije isti kao i user, probaj bojanaBG, nista ne gubis
                sigpic

Comment

• Originally posted by Vladan View Post
                  Shminka mozda i oce, Vlatko nece sigurno

da ti nije isti kao i user, probaj bojanaBG, nista ne gubis

vidim ja da je tebi zabavno, a ti si kriv za sve

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Jesam li te ja cerao da udaris update? Mora ona odma da pozuri i ispita o cemu se radi i onda nevini Vlajko kriv
                    sigpic

Comment

• numemirka

Comment

• Ali zato radi cvrkutavi Vreme za bebe: Danas je najplodniji dan u godini
                        Last edited by miloolja; 10-12-12, 23:20.
                        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                          vladan i shminka ce popiti ban, to vam je valjda jasno

@Shardo
                          okacio je novu sliku pre par minuta, ja sam videla pre nego sto je pao fejs
                          ja ti platim da mi pokazes sliku, i ti tim parama platis skajpu za sifru?
                          reci kakva ponuda
                          in another life
                          I will love you again, RF.

Comment

• Fejs uopste nije pao, ne znam okle vam to
                            sigpic

Comment

• Originally posted by Shardonnay View Post
                              ja ti platim da mi pokazes sliku, i ti tim parama platis skajpu za sifru?
                              reci kakva ponuda
                              samo zato sto si ti, stavicu sliku na fedovoj temi za dz
                              a sad odoh da spavam, mozda mi se u snu javi sifra

sigpic

with experience.

Comment

• Ja isto ne znam sifru za skajp nego mi je vec zapamcena i sam se loguje. I sto sad kad se updatuje, moracu da platim za sifru da je cent ne bi im ga dao, i onako boba ne valjaju.
                                Ustvari sam ti ucinio uslugu Bojana
                                sigpic

Comment

Working...
                                X