Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Da to znamo da nije vezano samo za D3, ovde se puno puta raspravljalo o tome, pogotovu kada samo ES ima prava na prenose nekokog turnira ...
    Za malo da kupim novi TV zbog DUAL I-II dugmenceta.
    A tek sam sada otkrila kako se dolazi do toga na D3, nije jednostavno uopšte.
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
      Da to znamo da nije vezano samo za D3, ovde se puno puta raspravljalo o tome, pogotovu kada samo ES ima prava na prenose nekokog turnira ...
      Za malo da kupim novi TV zbog DUAL I-II dugmenceta.
      A tek sam sada otkrila kako se dolazi do toga na D3, nije jednostavno uopšte.

e sd je malo drugacije, promenili su interfejs pa ne znam gde je skracenica na daljinskom, tj. jos se nisam igrala sa tim, pa svaki put idem kroz ceo meni dok ga nadjem
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Preko prece, okolo blize...

Comment

• Interesantan nacin
          Sale Stanojevic : , ,,Misija će biti ispunjena kada sa Partizanom ostvarim evropske snove, a to je veliki korak napred u Ligi šampiona ,.

Comment

• Pravi jesenji, kisni, tmurni dan. Nema nista ljepse
            sigpic

Comment

• mrzim kisu
              sreca, pa danas ne pada

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Upisujem se i ja u mrzitelje jeseni i zime, naravno
                Priznajem samo proleće i leto....
                sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Malo je bilo ljeta i vrucina. Jesen i zima FTW
                  sigpic

Comment

• Leto i junsko prolece... Ustvari sve 35+ po Celzijusu...

Comment

• Ja sam tu vrućinu zaboravila i meni je već hladno
                      Sledeće nedelje će biti sve preko 20 C, hmmmm da li je to tačno
                      sigpic

Comment

• Ja jedva cekam da padne ispod 20, evo je tako zadnjih par dana, a nema ni 10 dana kako sam se kupao na more, naopako
                        sigpic

Comment

• A cim dodje sezonski deo vremenske prognoze sa oblacenjem slojevito, meni do zivota nije... Bio bih najsrecniji da se negde oko ovih datuma posadim u kakvu saksiju i da se namunjim na neku hiberniranu biljku do prvomajskog uranka...

Ako bude sledece nedelje 20+...

Comment

• ja trenutno imam podeljeno misljenje, bila sma u shoppingu i kupila genijalan kaput i sad jedva cekam hladno, a u principu volim lepo vreme

sigpic

with experience.

Comment

• Nemoj kontra sebe, kada volis lepo vreme...

Comment

• ali kaput je mnogo lep

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X