Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ups, nisam ni vidjela da ste na drugoj strani pisali.
    Davor OK pjeva, ali on pobijedi li, furace neku cistu folk-pop komercijalu, a takvih u Srbiji ima i previse.
    Mada, ima i Vladinih dvojnika koliko 'oces.
    Nevena je trebalo prosle nedelje da ispadne, ali je do tad pjevala odlicno.

Comment

• Ma sam si rekao ziva istina...on i kolega Mascherano
      Zeljko Malnar-Nocna mora <3

#the return

Comment

• About to start cooking!! (not)

sigpic

Comment

• Mlada zvijezdja crnogorske pop muzike lobira

Aleksandra Bucevac
          Igor Terzija... Pa momak je stvarno fenomenalan!!!Glasaaaaaaaaajte
          Pa glasajte ljudi,neka pobijedi ovaj fenomenalni momak
          sigpic

Comment

• Prc, Davor pobedio.
            Dayman (a-a-ah...)
            Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
            Champion of the sun (a-a-ah...)
            You're a master of karate and friendship
            For everyone

Comment

• A ko je ta Aleksandra?
              Meni je Ana bila favorit, mada se i ona malo folirala, Aleksandra mi je tek kasnije zapala za oko, Ivana da se nije folirala kao luda, daleko bi dogurala, a Darija da nije bila pateticna i da je znala prihvatiti kritiku takodje.
              Aleksandra se nije dopala publici koja glasa, to je cinjenica, nisu je mogli vise spasavati...

Comment

• Uh kako mi je drago!!!!!!!!!!!!!!!

ovaj decko je sve pevao, odlicno se snalazi na sceni, prepun je energije, a ne onaj Terzija, peva jednu pesmu sve vreme
                http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                with experience.

Comment

• Pobijedio mi favorit
                  Nesto sam bio ubijedjen da ce djevojcice odraditi svoje i da ce izgurati Igora,ali on je isti Bojan Marovic,samo jedno te isto pjeva.
                  sigpic

Comment

• Meni se niko od ovih ne svidja.
                    Dayman (a-a-ah...)
                    Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                    Champion of the sun (a-a-ah...)
                    You're a master of karate and friendship
                    For everyone

Comment

• Ja sam navijao za Nevenu Poptesin ali nije usla u finale pa mi je ostao Davor.Daleko su oni od Operacije Trijumf npr. ali Davor je bas harizmatican lik,odlicno vlada scenom i imao je teske zadatke.
                      sigpic

Comment

• mene je Davor odusevio kad je otpevao ovu pesmu, a ja mrzim narodnjake

i cinjenica je da mi on nije bio bas favorit, ali od ovo troje je najbolji

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Pa ono to nam treba malo li je ovih Grandovskih seljaka majku mu....
                          There's something wrong with me chemically
                          Something wrong with me inherently
                          The wrong mix in the wrong genes
                          I reached the wrong ends by the wrong means
                          It was the wrong plan
                          In the wrong hands
                          With the wrong theory for the wrong man
                          The wrong lies, on the wrong vibes
                          The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Od ovo troje veceras, Davor je najbolji, sve, ali bukvalno sve je pevao, po svim zanrovima je setao.
                            A Terzija je cist klon, toliko ima pevaca na tu foru, bas nedostaje jos jedan

Mene su razocarali prosle nedelje kad su izbacili Aleksandru, ona mi je bila super.

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                              mene je Davor odusevio kad je otpevao ovu pesmu, a ja mrzim narodnjake

i cinjenica je da mi on nije bio bas favorit, ali od ovo troje je najbolji
                              Moj favorit od početka i jedna od omiljenih za lumperajku!
                              Last edited by miloolja; 25-12-11, 23:33.
                              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                              But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Vladane šta misliš da se i ona pocne baviti kulinarstvom ,toliko voli stvari koje su vezane za jelo da ih je počela i na sebi nosati.
                                http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphot...46811721_n.jpg
                                Samo je jedan čekanja vrijedan - Roger Federer!

Comment

Working...
                                X