Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• E obicno ovi kao Indigo su samo jaki na recima, a kad treba da se predje na delo onda nista
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Hahahahahahaha, šta sve Indigo neće čovek da pročita od tebe..
      Otkud ti ova ideja? Hm, sigurno te "drugarica" opasno intrigira....

Inače, apsolutno ti dajem za pravo, iz ličnog iskustva, nema prijateljstva između suprotnih polova.
      I to, po nekom pravilu, muškarci su ti koji bi nešto više, kad-tad.
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Indigo,na koju god forum dodjem tebe prozivaju i zezaju i na kosarci i ovdje,sta je to sa tobom?
        sigpic
        Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
          E obicno ovi kao Indigo su samo jaki na recima, a kad treba da se predje na delo onda nista
          Mozda Nije problem ima vremena dokazacu suprotno...
          There's something wrong with me chemically
          Something wrong with me inherently
          The wrong mix in the wrong genes
          I reached the wrong ends by the wrong means
          It was the wrong plan
          In the wrong hands
          With the wrong theory for the wrong man
          The wrong lies, on the wrong vibes
          The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Originally posted by manda View Post
            Ovu temu treba dati strucnim ljudima da izucavaju,koliko ovdje ima stvari xD,ovdje je pricana o svim temama,iz svih svera zivota xD
            Mando, bolje da ne izucavaju, inace kad bi videli sta smo sve pisali, isli bi svi mi na jedno detaljno proucavanje

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
              Hahahahahahaha, šta sve Indigo neće čovek da pročita od tebe..
              Otkud ti ova ideja? Hm, sigurno te "drugarica" opasno intrigira....

Inače, apsolutno ti dajem za pravo, iz ličnog iskustva, nema prijateljstva između suprotnih polova.
              I to, po nekom pravilu, muškarci su ti koji bi nešto više, kad-tad.
              Olja
              @manda jes video ne cene me uopste....
              It was the wrong plan
              In the wrong hands

Comment

• Originally posted by manda View Post
                Indigo,na koju god forum dodjem tebe prozivaju i zezaju i na kosarci i ovdje,sta je to sa tobom?
                Kosarkase je uvredio jednom prilikom,ali mu je oprosteno... tamo ima dosta istomisljenika.
                sigpic

Comment

• Ne znam ja kako radi vas mozak, ocigledno samo u jednom pravcu ali ja sam ubedjena da postoje musko-zenska prijateljstva

sigpic

with experience.

Comment

Ne znam ja kako radi vas mozak, ocigledno samo u jednom pravcu ali ja sam ubedjena da postoje musko-zenska prijateljstva
                    Ne radi nikako, drugi pravac ne postoji...
                    Retko ima likova koji nisu bili zaljubljeni u svoju najbolju drugaricu...
                    Mozes sa njom pricati o svemu, kapirate se da nista ne kazete, telepatija bukvalno, jos savrseno izgleda, cmoon...
                    It was the wrong plan
                    In the wrong hands

Comment

• Sad bi ja nešto rekla ali to je teška filozofija i oterali bi me svi u tri lepe

Ja def mislim da postoje muško ženska prijateljstva.

A zašto ne bi bilo prijateljstvo ako npr i neko smatra drugaricu privlačnom? Ne mora nikad da se tu desi nešto više, i on ako je dovoljno zreo može da se normalno ponaša bez obzira na to. Zašto to nije pravo prijateljstvo?

Comment

Ne znam ja kako radi vas mozak, ocigledno samo u jednom pravcu ali ja sam ubedjena da postoje musko-zenska prijateljstva
                        Pa postoji i kod Indiga, ali kada devojka "nije lepa"..
                        Jedino sto takvu ne poznaje, pa ne moze da iskaze medjupolno prijateljstvo..

Indigo je izgleda na Dominikani? A tamo sam cuo da je bas kako on kaze..

Comment

• Originally posted by altlosta View Post
                          Sad bi ja nešto rekla ali to je teška filozofija i oterali bi me svi u tri lepe

Ja def mislim da postoje muško ženska prijateljstva.

A zašto ne bi bilo prijateljstvo ako npr i neko smatra drugaricu privlačnom? Ne mora nikad da se tu desi nešto više, i on ako je dovoljno zreo može da se normalno ponaša bez obzira na to. Zašto to nije pravo prijateljstvo?
                          Kako ne mora
                          Objasni....
                          It was the wrong plan
                          In the wrong hands

Comment

• Postoje, retka su, ali su moguca.

Comment

• Originally posted by Indigo View Post
                              Kako ne mora
                              Objasni....
                              Ona i da pokusa da ti objasni, ne mozes ti to da shvatis

sigpic

with experience.

Comment

• Friends with benefits

Comment

Working...
                                X