This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• tennis
    neeeeeeeeeee.... mislim da...stari je zakon!
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• i ja mislim da je bio super.

možda ću ga vratiti.
      sigpic

Comment

• Teško je rastati se od vas, a ujutro nemam pojma kako ću da ustanem
        Uopšte ne znam kako ću i na odmor da odem...

Imam problem, još jedan ... Kako da izaberem tenisere, osim Novaka za Fantasy tenis? Kada su svi potencijalni konkurenti
        I to ni manje ni više, nego 9-oricu
        Last edited by miloolja; 08-08-11, 00:00.
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Slusa li ko....
          TDI radio
          There's something wrong with me chemically
          Something wrong with me inherently
          The wrong mix in the wrong genes
          I reached the wrong ends by the wrong means
          It was the wrong plan
          In the wrong hands
          With the wrong theory for the wrong man
          The wrong lies, on the wrong vibes
          The wrong questions with the wrong replies

Comment

• slusam ja poneki put, kad se sa koleginicom vracam kolima kuci, taman ubijemo tih pola sata na Gazeli
            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

• Mamba i tata mumi,ne hvalite se da pocnje turnir sutra itf turnir u Doboju,stvarno ste sportski grad,rukometni turnir,pa ovo.
              http://www.itftennis.com/womens/tour...ent=1100024866

Zuzana Zlochová,proslgodisnja pobjednica i prvi favorit ove godine
              sigpic
              Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

• Ne volimo se hvaliti,mi smo skromni,kao i svi gradjani Doboja.

Nedovno su uradjena jos 4 terena,a na otvaranju je bio i Slobodan Zivojinovic.
                sigpic

Comment

• Originally posted by Black Mamba 24 View Post
                  Ne volimo se hvaliti,mi smo skromni,kao i svi gradjani Doboja.

Nedovno su uradjena jos 4 terena,a na otvaranju je bio i Slobodan Zivojinovic.
                  Mamba razumijemo se.

Dodji Manda slobodno, imaces besplatnu kartu kada si sa mnom i Mambom u drustvu.
                  Takođe, ovde se uvodi i jedan divan kriterijum pomoću koga prosuđujemo je li žurka prestižna, dakle ona je “obično prestižna ako se neko od poznatih pojavi bar na pet minuta”. Zahvaljujući upravo ovom genijalnom kriterijumu, ako na primer na žurku upadne Manda, uđe u klonju, iskenja se i ode kući (pod pretpostavkom da mu za to treba više od 5 minuta), može se zaključiti da je ta žurka prestižna. Lepo je znati.

Comment

• A zar se placa ikako karta?

Comment

• dobila sam zahtev, sa drugih pdf-ova da se ubace jos neki smajliji, a red je i da njima ispunim zelju

samo moram da primetim da su sve neki agresivni smajliji, nemoj da pravite haos da ja ne pocnem da pratim kosarku i fudbal

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Super,jedva cekam da ih stavis u upotrebu...da ih sve iskoristim
                        Zeljko Malnar-Nocna mora <3

#the return

Comment

• Kakve su ovo sad nindze

Comment

• Par ovih smajlija je za jednog tenisera,tj. karatistu sa teniskog prf-a.
                            Zbog (ne)slobode govora i izrazavanja polako prelazi na kosarkaski.
                            sigpic

Comment

• Originally posted by hamza_TM87 View Post
                              Kakve su ovo sad nindze
                              pa decaci sa koraske i fudbala su to trazili, sve nesto agresivno

Originally posted by AK47 View Post
                              Super,jedva cekam da ih stavis u upotrebu...da ih sve iskoristim
                              da se ti pitas i ovaj bi bio visak i ne bi ga nikad koristili

sigpic

with experience.

Comment

• To bre ljudi, sad mogu da budem pravi ninja
                                @Mamba sad mozemo da gruvamo neistomisljenike
                                There's something wrong with me chemically
                                Something wrong with me inherently
                                The wrong mix in the wrong genes
                                I reached the wrong ends by the wrong means
                                It was the wrong plan
                                In the wrong hands
                                With the wrong theory for the wrong man
                                The wrong lies, on the wrong vibes