• Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by FC Nadal View Post
    Ja bogami nisam Hugo(Almagro)

Mi pricamo o igri druze tj. o potezima
    Jedan je Obradovic Zarko!

Comment

• Jednom cu vam postaviti sliku gdje sam obrijan i osisan sa maramom,dok je nadjem,isti Federer to je bas dosta ljudi prokomentarisalo,samo manji nos...hahaha
      Zeljko Malnar-Nocna mora <3

#the return

Comment

• Originally posted by majabl View Post
        Ne da vjerujem, vec znam, sigurna sam...
        Srce moje

Pusti ti ljubomornu Bojanu i Acu zvrndova, ne znaju oni sta znaci menjati krov
        Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

• Originally posted by AK47 View Post
          Jednom cu vam postaviti sliku gdje sam obrijan i osisan sa maramom,dok je nadjem,isti Federer to je bas dosta ljudi prokomentarisalo,samo manji nos...hahaha
          Ovaj uopste nije naivan,tacno zna sta treba da kaze da bi prosao kod Bojane
          sigpic

Comment

• Originally posted by ClayWarrior View Post
            Srce moje

A vidi dosao i CW, sad ti i ja verujem da si postavljao krov, posto smo shvatili da ti je maja ugradila gps
            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

Jednom cu vam postaviti sliku gdje sam obrijan i osisan sa maramom,dok je nadjem,isti Federer to je bas dosta ljudi prokomentarisalo,samo manji nos...hahaha
              pa kad ce ta slika

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Srce moje

Sta te ja sada diram

Comment

• Svaka cast za mec decaci, zavidim vam

sigpic

Comment

• Je l' gleda neko SK, eno ga FC igra tenis

a ne, ono je Almagro, moja greska

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                      Je l' gleda neko SK, eno ga FC igra tenis

a ne, ono je Almagro, moja greska
                      Pa dobro Boki,nisi mnogo pogresila

Comment

Brzo uci ovaj AK, tacno zna sta treba reci Bojani...

Comment

• Originally posted by AcaGrobar View Post
                          Sta te ja sada diram
                          Pa je l' nije bilo dosta ono sinoc

Sreca pa smo napisali roman i niko nije lud da cita sve to, svasta bi mogli da pomisle o onim trouglovima

sigpic

Comment

• Pozdrav od Huge

Comment

Pa je l' nije bilo dosta ono sinoc

Sreca pa smo napisali roman i niko nije lud da cita sve to, svasta bi mogli da pomisle o onim trouglovima
                              Pa rekoh ti da je avatar kriv

Comment

• Ja predlazem da se FC-u promijeni nik u FC Almagro, a sliku moze i svoju da stavi, niko nece znati da nije pravi Almagro.

Comment

Working...
                                X