• Originally posted by AK47 View Post
    A mozda i CW-ov i moj
    Ne diraj gospoje, beno matora
    Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

A mozda i CW-ov i moj
      u tom slučaju ću da razmotrim svoju odluku..to vredi videti..
      Originally posted by gokara
      Valjda ćemo dočekati dan da kloniraju Federera pa da možemo da ne gasimo televizore kad igraju svi koji nisu Federer i uživamo u meču Federer-Federer.

Comment

• Jagodice, najbolje da se sa AK-om kladis...

Comment

• Slazem se sa Majom.
          Jedan je Obradovic Zarko!

Comment

• Olja sretan rodjendan , sve najljepse
            https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

• Aco, ne moras da pises da se slazes sa mnom, svakako imam osjecaj kao da si moje postove ti pisao... Nikako da se naviknem na ovog na avataru...

Comment

• Ja samo cekam da prodje nedelju dana i da se ponovo kladim sa Indigom
                http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                with experience.

Comment

• I ja sa Vladanom!

Comment

• I ja sa Indigom...

Bojana,ako se ipak budes ti kladila sa njim,Stojkovica mu daj za avatar obavezno

Comment

• Originally posted by ClayWarrior View Post
                      Ne diraj gospoje, beno matora
                      Mislim da bi to bio uzitak za Jagodicu,al da se slikamo zajedno pa da joj iskocimo na avataru,ali bojim se da bi joj taj i ostao,a sebe sam sit i u ogledalu,a kamoli na necijem avataru
                      Zeljko Malnar-Nocna mora <3

#the return

Comment

Mislim da bi to bio uzitak za Jagodicu,al da se slikamo zajedno pa da joj iskocimo na avataru,ali bojim se da bi joj taj i ostao,a sebe sam sit i u ogledalu,a kamoli na necijem avataru
                        Da se slikate zajedno goli?O Boze...

Comment

• Vidi ovu dvojicu kako se hvale, CW i AK, ocekujemo uskoro vase slike, pa da ocenjujemo

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Aco od kada sam dosao na forum,rijeci koje najcesce upotrebljavas su go,gola,goli,mlad si ti ohladi malo
                            Zeljko Malnar-Nocna mora <3

#the return

Comment

Pa sve bi ga devojke, gospoje i sumpruge ovog foruma stavile, ne bi se znalo ko je ko

Jos sam sad svom zmijskom telu dodao zdravu jarko crvenu boju posto vec dva dana ne silazim sa drugovog potkrovlja gde mu namestamo krov
                              Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

• kao sto vec rekoh, cekamo sliku

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X