X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Bojana srecan rodjendan i sve naj

Comment

• Boki,srecan ti rodjendan,sve najbolje...i da Federer osvoji neki turnir iz serije 500...to mu je dosta

Comment

• Sve najbolje,da odes na WB za par godina kada se Roger bude oprastao
        Zeljko Malnar-Nocna mora <3

#the return

Comment

• Originally posted by AK47 View Post
          Sve najbolje,da odes na WB za par godina kada se Roger bude oprastao
          AK, hvalaaaaaaaa
          jedna od najboljih zelja
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
            AK, hvalaaaaaaaa
            jedna od najboljih zelja
            Pih,moja je daleko bolja

Comment

• hvala Ljubo

Originally posted by Ljuba90 View Post
              Boki,srecan ti rodjendan,sve najbolje...i da Federer osvoji neki turnir iz serije 500...to mu je dosta
              rodjendan mi je, a ti me nerviras

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

hvala Ljubo

Srecan Rodjendan Bojana
                FORZA MILAN!!

Comment

hvala Ljubo

Moram malo,previse je dobra prilika da bih je propustio

Evo sad iskreno-Zelim ti da sa Federerom odigras neku egzibiciju ili mozda bolje dubl protiv Novaka i JJ,pa da ih i pobedite

Uzivaj danas

Comment

• Ljubo,pretera ga.Za njega je 500 turnir u ovim godinama ko GS za Tipsarevica

Jos jedan Hale ili Doha i on moze u penziju
                    sigpic
                    http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Tipsa osvaja GS cim ga smori WOW

Comment

• Srecan rodjendan Boki
                        Ljubo samo da taj turnir serije 500 ne bude Basel,to ce Novak da uzme na njegovom terenu
                        sigpic

Comment

• Originally posted by Dacha View Post
                          Ljubo,pretera ga.Za njega je 500 turnir u ovim godinama ko GS za Tipsarevica

Jos jedan Hale ili Doha i on moze u penziju

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by Vladan View Post
                            Srecan rodjendan Boki
                            Ljubo samo da taj turnir serije 500 ne bude Basel,to ce Novak da uzme na njegovom terenu
                            Ma pustice ga Nole,dobar je to covek

Comment

• Originally posted by Vladan View Post
                              Srecan rodjendan Boki
                              hvala Vladane

a vi ostali, pa zar da vas banujem na rodjendan?

sigpic

with experience.

Comment

• Ljudski je pozeleti svakome uspeh favorita za koga navija..
                                Ali koliko je to moguce protiv ovakvog Novaka???

Comment

Working...
                                X