Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ja na Operi sve smajlije vidim normalno nijedan ne fali,evo sve vidim.
    Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

• Ja koristim Chrome i kod mene je sve kako treba.
      To ako ide od zadnjeg posta, to treba da se promeni u settingsima, samo sam ja mislila da je to vezano za nalog a ne za browser.
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Originally posted by dusan1610 View Post
        Na rezoluciji 1024x768 je nemoguce videti sve smajlije
        Upravo tako ;)
        sigpic

Comment

• Samo prebacite na malo vecoj i to je to

Comment

• Ni ja ne mogu da vidim smajlije koji su pri dnu jer ne mogu ono prozorce sa smajlicima da prevucem preko gornje meni linije, dodje do gore i nece dalje... koristim chrome...

Comment

• Pa to je onda problem do rezolucije, tu ne mogu da vam pomognem, ako ne mozete da stavite vecu rezoluciju

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Samo prebacite na malo vecoj i to je to
                Ja ne radim tako
                Nije do mene problem,trebali su da misle na sve nas sa normalnoj rezolucijom,a nisu
                sigpic

Comment

• Kod mene je rezolucija 1920x1080 i dok ja vidim, sve je ok

sigpic

with experience.

Comment

• Vidis, i ja volim 1024x768 rezoluciju i ne zelim da je menjam, ali sam zapamtio "kodove" za smajlijeve koje cesto koristim i problema nema

Comment

• Pa ne znam kako to prozorce ne moze ici gore, svi ostali prozorcici se mogu normalno prevlaciti gore-dole... I ne znam zasto se ovo prozorce sa smajlijima ne moze razvlaciti i pomjerati kao ono sto je bilo do prije nekoliko dana...

Comment

• http://www.sportklub.info/forum/misc...d=vB_Editor_QR
                        sigpic

Comment

Vidis, i ja volim 1024x768 rezoluciju i ne zelim da je menjam, ali sam zapamtio "kodove" za smajlijeve koje cesto koristim i problema nema
                          i ja isto znam kodove za smajlije koje cesto koristim, ali ove nove nisam nikad ni vidjela, pa ne mogu da ih popamtim

Comment

• Originally posted by majabl View Post
                            i ja isto znam kodove za smajlije koje cesto koristim, ali ove nove nisam nikad ni vidjela, pa ne mogu da ih popamtim
                            Evo iznad tvog posta Vladan je postavio link, pa zapamti

Comment

• Vladane,
                              kakav status ima TV Atlas?
                              Ima je ovde u ponudi, ali ja nista nisam nasao za gledanje.
                              Deluje mi kao kada bi se u CG emitovala Palma Plus.

Comment

• Od kad je uradjen upadte foruma na novu verziju, doslo je do ove promene i tu ja stvarno nista ne mogu da uradim. Ako mozete povecajte rezoluciju na monitoru, a ako ne, onda jedino preko full editora.

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X