X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by AcaGrobar View Post
    Ko su one i cime se bave?
    ACo ti mislis da sam ja pored tolikih slika pogledao cim se one bave...
    Verovatno su modeli....
    There's something wrong with me chemically
    Something wrong with me inherently
    The wrong mix in the wrong genes
    I reached the wrong ends by the wrong means
    It was the wrong plan
    In the wrong hands
    With the wrong theory for the wrong man
    The wrong lies, on the wrong vibes
    The wrong questions with the wrong replies

Comment

• Ti si se zadovoljio samo slikama, Acine ambicije su dosta veće

Comment

• Originally posted by Indigo View Post
        ACo ti mislis da sam ja pored tolikih slika pogledao cim se one bave...
        Verovatno su modeli....
        I samo zbog toga sto su lepe zasluzuju fanove?Lupio si veliki samar devojkama koje treba da se cene bez obzira na izgled
        Jedan je Obradovic Zarko!

Comment

• Nikome nisam lupio samar nego jednostavno ti kazem da nisam stigao da pogledam to....
          Inace to su Camila i Mariana Davalos iz Kolumbije imaju 22 godine i verovatno studiraju nesto, na Wikipediji se ne moze nista saznati jer izbacuje "This item can harm your computer"..... Zadovoljan sada...
          It was the wrong plan
          In the wrong hands

Comment

Nikome nisam lupio samar nego jednostavno ti kazem da nisam stigao da pogledam to....
            Inace to su Camila i Mariana Davalos iz Kolumbije imaju 22 godine i verovatno studiraju nesto, na Wikipediji se ne moze nista saznati jer izbacuje "This item can harm your computer"..... Zadovoljan sada...
            Sigurno si me sada pogresno shvatio. Nemam ja nista protiv lepih devojaka,NE DAJ BOZE naravno da volim lepe devojke,ali hocu da kazem da tu mora biti nesto vise od seksipilnosti i lepote.Sto bi rekao jedan moj profesor : cak i kada ste najaktivniji u "onom" to je samo 5% vremena koje provodis sa svojim partnerom.

Comment

• Evo Aco
              Mariana Davalos and Camila Davalos are twin sisters. Better known as the Davalos Twins, they often pose together for hot & sexy photo shoots and now days, after being mentioned in the Sports Illustrated Hot Clicks blog, the Davalos Twins are riding the supreme fame wave all across the top Google and Yahoo trends.
              Currently, the term ‘Davalos Twins’ is spreading flames all across the world wide web as lots of ‘curve-loving’ fans have continuously been coming this way since last week to check out the sexy lingerie pictures of the hot and happening Davalos Twins.

According to the reports, surfing on the web about the sweltering beauties, Davalos Twins – both Mariana and Camila – have recently joined the famous Lingerie Brand, Besame.

Talking about the curvy features and milky bodies of these ravishing beauties, both the Davalos Twins have been gifted with the best combination of attractive body assets and, above all, the cute looks of a girl next door as well.

As per the bio of the steamy Davalos Twins is available over the internet, prior stepping into the glamorous modeling world, both Mariana and Camila had been hosting different shows since their teenage. They born in Kentucky, but have lived in Columbia most of their lives. Currently the Davalos Twins reside in Medellin, Columbia and are hosting together a show called ‘Rumbas De La Ciudad’.

Both Mariana and Camila Davalos are used to appear in front of camera together, however the Davalos Twins have individual photo-shoots as well
              Naravno razumem te....
              It was the wrong plan
              In the wrong hands

Comment

• Mozda malo smaram,ali me mnogo nerviraju ljudi koji zene gledaju samo kao seksualni objekat!

Comment

• Pazi neke devojke se tako i predstavljaju, kao sex simboli, to zele da budu a onda ih ja tako i posmatram samo kao seksualne objekte, dok ima i drugacijih devojka msm na devojke koje su nama blize i koje nisu samo pusta mastanja njih posmatram kao normalne osobe....msm zato sto to i jesu.... Sad cu navuci hejt na sebe ali eto priznajem da dosta devojaka posmatram samo kao seksualne objekte.... Don't judge me....
                  It was the wrong plan
                  In the wrong hands

Comment

• Aco, ti si divan.

Comment

• indigo
                      Leva lepa, desna onako..

vladan
                      Ko je biber?

acagrobar
                      To se zove "shlager momak".

Comment

• Vidim ovih dana sve teme, tj. sportovi pršte od komentara o devojkama...
                        Lepo... stiglo proleće... leto...

Naravno o ukusu ne treba raspravljati, ali za one koji lutaju, nemaju još uvek svoj stav i mišljenje....

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Pazi neke devojke se tako i predstavljaju, kao sex simboli, to zele da budu a onda ih ja tako i posmatram samo kao seksualne objekte, dok ima i drugacijih devojka msm na devojke koje su nama blize i koje nisu samo pusta mastanja njih posmatram kao normalne osobe....msm zato sto to i jesu.... Sad cu navuci hejt na sebe ali eto priznajem da dosta devojaka posmatram samo kao seksualne objekte.... Don't judge me....
                          Pa znam ja da postoje takve devojke koje zele da muskarci gledaju na njih kao seksualni objekat.Iskreno,meni je takvih zao...dzaba lepota ako je licnost nikakva!

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                            Vidim ovih dana sve teme, tj. sportovi pršte od komentara o devojkama...
                            Lepo... stiglo proleće... leto...

Naravno o ukusu ne treba raspravljati, ali za one koji lutaju, nemaju još uvek svoj stav i mišljenje....

Alal ti cufte!!!
                            Ovo da zazmuris, ispruzis ruku i nema promasaja;).
                            Naravno, samo vizuelno jer ovom prilikom ne ulazim u to koliko su knjiga procitale.

Comment

• Originally posted by Panchev9 View Post
                              Alal ti cufte!!!
                              Ovo da zazmuris, ispruzis ruku i nema promasaja;).
                              Naravno, samo vizuelno jer ovom prilikom ne ulazim u to koliko su knjiga procitale.
                              I ti me podjebavas? ako,ako...

Nisam ja rekao da volim samo doktorke nauka.Ja sam rekao da zena nije za mene samo seksualni objekat,nema to veze sa obrazovanjem.Da li neko mora da bude obrazovan da bi bio dobra osoba?
                              Last edited by AcaDjilkos; 16-06-11, 16:58.

Comment

• Sto bi rekao moj profesor sociologije: Ako devojka ima raskosan dekolte, to onda nikako ne moze da znaci da ona zeli ista drugo osim ... Epilog je potpuno jasan...

Licno, ako vec pokazuje, zasto se protivi da ja gledam. Ali, ni ja ne volim takve, plitke su i dosadne... Mada, kad se bolje pogleda...

Comment

Working...
                                X