Clear All

• Dzaba ce da vas vodi, jeste culi da je Dacha gledao dugorocnu

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
      Skroz si me zbunio, pomislila sam da je moj post, a znam da nije
      ti si prosao 1. krug
      Koliko krugova ima?

Comment

• Samo da napomenem da mi je Fedex uz Samprasa najdrazi,jesam prosao i drugi krug
        TEBI MOJ MANDO, TEBI MOJE SRCE PRIPADA, DRUGE ADMINE LJUBIM LAZNO VOLJETI IH NECU NECU NIKADA!!!

"There are only two sides in Liverpool. Liverpool and Liverpool reserves." - Bill Shankly

LFC:18+5=THE GREATEST

Comment

Skroz si me zbunio, pomislila sam da je moj post, a znam da nije
          ti si prosao 1. krug
          Vidi ovo!

Originally posted by AcaGrobar View Post
          Bokica je moja omiljena forumasica!
          Jedan je Obradovic Zarko!

Comment

• Originally posted by Jigsaw92 View Post
            Koliko krugova ima?
            jos nisam odlucila
            ali ti jos nisi ni 1. prosao

Originally posted by Joe Cole 10 View Post
            Samo da napomenem da mi je Fedex uz Samprasa najdrazi,jesam prosao i drugi krug
            ovo je za svaku pohvalu, bice od tebe nesto
            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

• Bio bi ja cesce uz Federera samo mi se ne da pisati i u teniskom podforumu

Smijem tamo napisati bravo Nole,da ih zbunim kad vide avatar
              TEBI MOJ MANDO, TEBI MOJE SRCE PRIPADA, DRUGE ADMINE LJUBIM LAZNO VOLJETI IH NECU NECU NIKADA!!!

"There are only two sides in Liverpool. Liverpool and Liverpool reserves." - Bill Shankly

Comment

• Originally posted by AcaGrobar
                Ja sada idem da analiziram sadrzaj svog frizidera gladan sam k'o vuk! Pa cu posle najverovatnije analizirati polufinala!
                Heheheehe I ja sam gladan..
                Al cu najverovatnije jos malo da legnem da spavam..

Comment

• Boki me ignorise!

Ima li jos neko da ide na RG da mu se ulizujem malo?!

Comment

• A gde nestade Gerrard????
                    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Ali realno, kad malo bolje razmislim, ipak bi trebalo da vodim Jigsaw-a, on se prvi setio

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Bojana jel sam sad prosao sve krugove???

Spoiler

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                          A gde nestade Gerrard????
                          Ma takav je @Joe Cole.Nista mu nije sveto! i Dzekija bi prodao za karte!

Comment

• Jigsaw, upravo si diskvalifikovan

sigpic

with experience.

Comment

• Ja skidam sad avatar ,samo jos da trznem one tamo u temi Madrid

Comment

Ali realno, kad malo bolje razmislim, ipak bi trebalo da vodim Jigsaw-a, on se prvi setio
                                Pravi si izbor napravila.

Comment

Working...
                                X