Comment

• Re: TADBAS SPAM!!!

A nakon sto je Dusan nasao sliku smeh je nestao //h*svb

Nema sta, dugujem ti pijanku Dule
      Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

Pihh ja mislio da ja nadjem pa da mene vodis na pice,posto smo bliz $#^%RT $#^%RT

Ala ce ona para da nabaci kada ih tuzi h5g6k8
        Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

Ma za tebe nema frke, ti si mi tu domaci l5'%9
          Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

E,to sam hteo da cujem l5'%9 l5'%9
            Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

[quote author=ClayWarrior link=topic=1649.msg241111#msg241111 date=1296662073]
              Meni suze idu koliko se smejem
              [/quote]Ja sam hteo d' umrem kad sam procitao tu vest! *T_*@SR *T_*@SR *T_*@SR
              Jedan je Obradovic Zarko!

Comment

&*#GI(]

Krajnje dobro!!!
                “If it be now, ‘tis not to come; if it be not to come, it will be now; if it be not now, yet it will come. The readiness is all.”
                Tennis belongs to the individualistic past - a hero, or at most a pair of friends or lovers, against the world~Jacques Barzun

Comment

Atdhe.net ugasen,presao na me domen,isto kao demonoid svojevremeno &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
                  sigpic

Comment

[quote author=Vladan link=topic=1649.msg241412#msg241412 date=1296685104]
                    Atdhe.net ugasen,presao na me domen,isto kao demonoid svojevremeno &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
                    [/quote]

To nije pravi valjda. http://atdhenet.tv/

Comment

http://atdhe.me/
                      sigpic

Comment

Onaj Duletov je pravi, vidis da ovde koriste LSH, nije to njihov sajt.
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ali to su 2 razlicita sajta, na ovom me domejnu je kao livescorehunter.

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=1649.msg241446#msg241446 date=1296686648]
                            Onaj Duletov je pravi, vidis da ovde koriste LSH, nije to njihov sajt.
                            [/quote]
                            Vidim sad,mada mi na ovaj .tv trazi neke plugine,a to mi prije nije trazio,a ni na drugim sajtovima...
                            sigpic

Comment

Gledao ja jutros LAL, isto Zonein strimovi kao pre. @(*6sd$%
                              Barem za NBA, ne znam, ostalo sam slabije gledao. @(*6sd$%
                              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ma ja gledam sve na livescorehunter,mada su tokom AOa bili bas dobri streamovi na atdhe @(*6sd$%
                                Llivescorehunter mi izbaci 10 linkova,jos ako ima veetle idealno '65slif
                                sigpic

Comment

Working...
                                X