• Show
Clear All

• Re: TADBAS SPAM!!!

Kako se gadjamo?

Comment

CW pa gde si ti? :8-[/
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

[quote author=dusan1610 link=topic=3010.msg207414#msg207414 date=1290977751]
        [quote author=-dacha- link=topic=3010.msg207410#msg207410 date=1290977689]
        Taman cu se lepo odmoriti a onda cu jedva da cekam tenis,moj omiljeni period od Nove godine do Bozica,ne znas sta ces pre gledati ^%@7f ^%@7f
        [/quote]

Samo sto je glupo sto idemo u skolu taman kad pocne AO. &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6
        [/quote]Koje si ti godiste? $#^%RT
        Jedan je Obradovic Zarko!

Comment

[quote author=dusan1610 link=topic=3010.msg207409#msg207409 date=1290977680]
          Kako se gadjamo?
          [/quote]

Pa zar nije covece lakse napisati egzibicija u Abu Dabiju?
          Pancho Gonzalez ; Ivan Lendl ; Andre Agassi ; Rafael Nadal

sigpic

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=3010.msg207420#msg207420 date=1290977848]
            Nece biti No1 ponovo. Jogovic ce osvojiti DC i krenuti u pohod na prvo mesto sa kojeg ga niko nece skinuti narednih 10 godina. &+I}\
            [/quote]

Eventualno Tipsa pasteta &+I}\

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=3010.msg207411#msg207411 date=1290977718]
              CW pa gde si ti? :8-[/
              [/quote]

Evo me

[0)-*

sigpic

Comment

Kanidja ako tebi uspevaju lazna opravdanja svaka cast. Ali meni ne uspeva, uspevalo je u osnovnoj, ali ovde ne. &*(@W6

Comment

Uh al smo otisli sa teme,Aco jel mene pitas???
                  sigpic
                  http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

[quote author=-dacha- link=topic=3010.msg207430#msg207430 date=1290978080]
                    Uh al smo otisli sa teme,Aco jel mene pitas???
                    [/quote]

Proterace nas Bojana u Tadbas.

Comment

[quote author=AcaGrobar link=topic=3010.msg207431#msg207431 date=1290978101]
                      Nije gotova sezona drugari,ima fjucersa i sledece nedelje! $#^%RT
                      [/quote]
                      Tako je bre Aco, 'ocu stream sutra za onaj u Kambodzi!
                      Salji na pm cim nadjes!
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

CW, napisao sam Mubadala tennis championships da bi reklamirao sponzore. $#^%RT Salim se.

Comment

Aco, da nisi mozda izgubio opkladu od mene (%fsd%&j

Comment

[quote author=AcaGrobar link=topic=3010.msg207448#msg207448 date=1290978404]
                            Jesam,pa? $#^%RT
                            [/quote]

Pa sto se sam ne javis, da vidis da nisam mozda dobro raspolozen, da prodjes bez novog sedmodnevnog avatara *(z$8

Comment

[quote author=dusan1610 link=topic=3010.msg207441#msg207441 date=1290978249]
                              CW, napisao sam Mubadala tennis championships da bi reklamirao sponzore. $#^%RT Salim se.
                              [/quote]

Koliko su ti para dali Arapi.. duso prodana?

sigpic

Comment

Ja sam uvek lepo raspolozen kad pobedim Golda zato mu nikad ne dajem avatare ^%@7f ^%@7f
                                sigpic
                                http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

Working...
                                X