This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: TADBAS SPAM!!!

[quote author=dusan1610 link=topic=1649.msg186502#msg186502 date=1288477850]
    Ne radim to ja, on je samo promenio ime veruj mi. oces da slikam da vidis da mi nije smanjen.
    [/quote]
    Dusane nisam nista promijenio,ne znam kako da ti dokazem? $%&5qw7
    sigpic

Comment

Nemoj Dule, verujem ti ja, ovaj Vladan i dacha su spremni na sve da nas zavade. 7&@%q

Where zavadjanje happens

Hahahahahhhahahhhah
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ne moras da dokazujes, ja to znam. $%&5@$A

Comment

Ja znam da ste vi najbolji drugari,jos od drafta,nema tu sta da se zavadjuje,vase drugarstvo je jace nego bilo cije $#^%RT $#^%RT
          sigpic
          http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

[quote author=T-Mac link=topic=1649.msg186508#msg186508 date=1288477932]
            Nemoj Dule, verujem ti ja, ovaj Vladan i dacha su spremni na sve da nas zavade. 7&@%q

Where zavadjanje happens

Hahahahahhhahahhhah
            [/quote]

@R&}* Doci ce oni kod nas. @(*6sd$%
            A u offtopicu cemo resiti da li da izbacimo dachu.

Comment

[quote author=-dacha- link=topic=1649.msg186511#msg186511 date=1288478005]
              Ja znam da ste vi najbolji drugari,jos od drafta,nema tu sta da se zavadjuje,vase drugarstvo je jace nego bilo cije $#^%RT $#^%RT
              [/quote]

Pa da, bas zbog toga si smanjio kosarkaski pdf.

Comment

Where zavadjanje happens

Hahahahahhhahahhhah
                [/quote]
                Ahahahahahahahahahahahahahahahaha
                A dje se toga sjeti,sjajno!
                Nisam htio da vas zavadim,tako je pisalo %QWT&W
                Ali ja vjerujem da Dule ipak nije sakrivao kosarkaski pdf,pa dovoljno mu je vidjeti avatar i potpis,njegova odanost kosarkaskom pdf nikad nije bila upitna!
                sigpic

Comment

[quote author=dusan1610 link=topic=1649.msg186515#msg186515 date=1288478053]
                  [quote author=-dacha- link=topic=1649.msg186511#msg186511 date=1288478005]
                  [/quote]

Pa da, bas zbog toga si smanjio kosarkaski pdf.
                  [/quote]

zbog vaseg drugarstva?
                  sigpic

Comment

[quote author=Vladan link=topic=1649.msg186516#msg186516 date=1288478087]

Where zavadjanje happens

Hahahahahhhahahhhah
                    [/quote]
                    Ahahahahahahahahahahahahahahahaha
                    A dje se toga sjeti,sjajno!
                    Nisam htio da vas zavadim,tako je pisalo %QWT&W
                    Ali ja vjerujem da Dule ipak nije sakrivao kosarkaski pdf,pa dovoljno mu je vidjeti avatar i potpis,njegova odanost kosarkaskom pdf nikad nije bila upitna!
                    [/quote]

Where nisam hteo da vas zavadim happens.

Comment

Ahahahahhahahahahahhahhahahhahah, sjajno Dule, sjajno!

sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ahahahahahhahahahahahahahahahaha Tmac jbt ja ne vjerujem,aaaaaaaaaaaaaaaaaaa kakav car,genijalno +*@WT*48*
                        sigpic

Comment

ahahahhahahahahahhahahaha kakve samo ideje

&*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
                          sigpic

Comment

I am not the best, not the greatest of all time. I am ________ and fast don't lie. T-Mac zna odakle ovo.

Comment

Ajde i ovdje da postujem,da bi svi vidjeli,planiramo novu igricu,pa da vidimo kako vam se cini %QWT&W
                              [quote author=Vladan link=topic=1362.msg186531#msg186531 date=1288478429]
                              Svakog dana izabere se jedan mec i izabere se pobjednik toga meca,ako se pogodi,igra se i sjutra,ako ne,slijedi eliminacija.Jedan igrac moze da se izabere samo jednom po turniru,znaci treba pametno birati meceve,odnosno igrace.
                              Kako vam se cini?
                              [/quote]
                              Vise o tome,diskutovacemo ovdje
                              http://www.sportklub.info/forum/inde...opic=1362.2550
                              sigpic

Comment

Sranje, Duletova liga je ubedljivo najbolja na forumu!
                                sigpic

Comment

Working...
                                X