This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: TADBAS SPAM!!!

[quote author=markoghetto link=topic=1649.msg170868#msg170868 date=1284930273]
    [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QqrCuIB76gs&feature=player_embedded[/youtube]

nisam znao gde drugo da okacim

kakav je on idijot
    [/quote]
    Khm,khm $8#a
    http://www.sportklub.info/forum/inde...9685#msg169685
    CAR!
    [quote author=dacha-czv link=topic=1649.msg170875#msg170875 date=1284930397]
    //h*svb
    Sto bas ja??Napravio sam uzi izbor od 20 avatara,ako budes bio dobar mozda ces moci i da biras koji ces za 2 nedelje h5g6k8
    [/quote]
    Kao ne znas zasto (&$E#
    Bicu dobar $8#a
    [quote author=T-Mac link=topic=1649.msg170873#msg170873 date=1284930388]
    Vladane, znas kako se kaze, ko tebe hlebom ti njega kamenom. $#^%RT
    [/quote]
    Nisam bio u toku,ali izgleda da je sad tako $JS}|
    sigpic

Comment

Jbg nisam video :P
      sry
      SA CINOM I EKIPOM, BLINDIRANIM DZIPOM,
      SVE PO NAREDJENJU, JA NISTA NISAM PIT'O.

Comment

Pa sta sad fali avataru, pa to je Djokovic? $%&5qw7

ovaj Vladan nikad nije zadovoljan +-*^%*
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

Pa lepo je da se proslavi pobeda na ovaj nacin.Izdrzi.Ko zna sta te jos ceka opasna je Bojana jedva je docekala priliku da te pobedi &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
          Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

Uopste nisam zadovoljan (&$E#
            Bile bi zadovoljne one djevojcice danas u Areni $#^%RT

Bice,jos samo dva avatara i slobodan sam '65slif
            sigpic

Comment

Vladane,trebas da budes srecan sa ovim avatarom,ne znas sta te ceka @(*6sd$%
              sigpic
              http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

Ja cu biti blag kao i do sada ako te pobedim $#^%RT
                Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

shta je bilo mishevi shta se radi, vidim stvari se promenile od moje poslednje posete
                  "Kada ljudi, pripadnici srpske nacionalnosti, navijaju protiv legende srpskog i svetskog tenisa, Srbina NOVAKA DJOKOVICA, zbog nekog Svajcarca ili Spanca koji veze sa Srbijom nemaju, takvu situaciju mozemo nazvati ni manje ni vise nego najobicnija PERVERZIJA!" - ja

Comment

Pozdrav,Danilo..kao shto vidish ima svachega novog...

A i Vladan je u medjuvremenu promenio sexualnu orijentaciju... I#^@8

Bojana,brutalno... $8#a
                    “If it be now, ‘tis not to come; if it be not to come, it will be now; if it be not now, yet it will come. The readiness is all.”
                    Tennis belongs to the individualistic past - a hero, or at most a pair of friends or lovers, against the world~Jacques Barzun

Comment

Vladane, kako si? $#^%RT

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Zasto me mrzis? &*(@W6 &*(@W6 &*(@W6
                        sigpic

Comment

^*#(- ^*#(- ^*#(-

:8-[/ [0)-*

sigpic

with experience.

Comment

Ovaj je stvarno dno,ne vjerujem da cu imati obraza da postujem u drugim temama dok ne stigne novi $#^%RT
                            sigpic

Comment

Ne zelis da vidis kakav je nov $#^%RT $#^%RT

sigpic

with experience.

Comment

&*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]

Stvarno je ovo dno. &*#GI(]

Comment

Working...
                                X