• Re: TADBAS SPAM!!!

[quote author=Vladan link=topic=1649.msg149646#msg149646 date=1279987900]
      Ja stalno citam askmen,to je sjajan casopis #$&+|r
      [/quote]

Zarazio si me &8@^J
      Must have &+I}\

Comment

[quote author=Vladan link=topic=1649.msg149642#msg149642 date=1279987415]
        [quote author=fc nadal link=topic=1649.msg149571#msg149571 date=1279977908]
        Razlozi su #&^Dk* #&^Dk* #%d*
        [/quote]
        Jesi li procitao razloge?

http://www.askmen.com/top_10/sports/...-all-time.html
        [/quote]

Jesam,ima dva normalna razloga. @(*6sd$%

Comment

Mora da je noc muzeja svaki dan(ili svaku noc (%fsd%&j) cim se tenis ovako slabo prati u zadnje vrijeme...

Bojana imas savrsen avatar i potpis,slazem se s' tobom svakako,Djole je buducnost,bice on igracina,a Seppi je dokazao neki dan da je klasa za Bellucci-ja &+I}\
          sigpic

Comment

Ovo za avatara si ti umesao prste ili ne? (%fsd%&j
            Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

[quote author=bice link=topic=1649.msg150211#msg150211 date=1280139338]
              Ovo za avatara si ti umesao prste ili ne? (%fsd%&j
              [/quote]
              Mozda sam malo umijesao prste,ali Bojana svakako sve to i misli pa joj i nije neka kazna %QWT&W
              sigpic

Comment

Avatar i nije tako strasan, od svih Djokovica on mi je najsimpaticniji %QWT&W
                ail zato potpis (&$E# (&$E# glupi Seppi *%@(D!RY-
                http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                with experience.

Comment

Ja ovo ne bih dopustio ali ti si njemu stavljala Melzera i Robreda &%@5w8&*
                  Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

Andreas Seppi-strasan igrac,igrac svih podloga l5'%9

sigpic

Comment

[quote author=bice link=topic=1649.msg150215#msg150215 date=1280139772]
                      Ja ovo ne bih dopustio ali ti si njemu stavljala Melzera i Robreda &%@5w8&*
                      [/quote]
                      Ma to za Melzera i Robreda se desilo jednom i to je to,posto kao sto vidis ona mene ne moze da pobijedi kad sam ja ozbiljan,odnosno kad je ne pustim :.8-]
                      sigpic

Comment

Vladane sledeci put nosis samo gole teniseri, u to budi uveren &+I}\

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Pa da kada ukljucis mozak $#^%RT ti joj reci sledeci put
                          "ne bih se ja tako zezao sa mnom" i ona ce da odustane @R&}*
                          Dreams are coming true.

Comment

Bojana ne bih se ja tako zezao sa mnom l5'%9
                            [quote author=bojanaBG link=topic=1649.msg150222#msg150222 date=1280140350]
                            Vladane sledeci put nosis samo gole teniseri, u to budi uveren &+I}\
                            [/quote]
                            Ti posle svega zelis i dalje da se kladis fghj48d &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]
                            sigpic

Comment

Da, zelim da se kladi, cak cu da ti dam prednost da izaberes par i da prvi kazes rezultat l5'%9

sigpic

with experience.

Comment

Vladane nisi bio dovoljno ubedljiv trebao si da stavis neki drugi smajli na primer ovaj #&^4A
                                Dreams are coming true.

Comment

Working...
                                X