X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: TADBAS SPAM!!!

EKREME,EKREMEE... &8@^J &8@^J &8@^J
    sigpic
    Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

[quote author=jagodica link=topic=1649.msg144586#msg144586 date=1277877640]
      e meni stvarno nije jasno kako mozeš da voliš tog levog na slici na avataru.. ^*#(-
      ovo je stvarno Ekrem,čoveče!! dobar mu je novi pos'o.. h5g6k8
      dobro jutro,deco.. $*(5f
      [/quote]

Dobro jutro kevo :8-[/

Comment

Vladane, evo za potpis #$&+|r

[youtube]2FyWhfCusBs[/youtube]

Comment

*%@(D!RY- *%@(D!RY- *%@(D!RY-

na turniru kao sto je W, on se ponasa kao na obliznjoj poljani #%d*
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

Da vide Engleske babe, sa sve kraljicom majkom, sta je pravo musko &+I}\
            Smucilo se i njima da gledaju ove sto se oblace u drecavo belo kao cigani na privremenom radu u inostranstvu, placu kao devojcice kada se lutki pokvari frizura i ponasaju se kao seoska mlada pred udaju &+I}\

Stoji da su Englezi konzervativni, ali takvo ponasanje je izaslo iz mode jos pocetkom 20-og veka u najzadrtijim krajevima ujedinjenog kraljevstva &+I}\

Nole, sledeci put i sorc +*@WT*48*

Comment

a pred kraj kako stoji: pogledajte mene i moje razvijeno telo, bas sam faca #&^Dk* #&^Dk* #&^Dk*

a ja sam za to da uvek treba postovati domacina %QWT&W

I nemoj sorc da skida i od ovog imam nocne more &@/+W &@/+W
              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
              with experience.

Comment

Boki sto se ti brines, ionako ce ga Rodja spustiti na zemlju &+I}\
                Dayman (a-a-ah...)
                Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                Champion of the sun (a-a-ah...)
                You're a master of karate and friendship
                For everyone

Comment

Kako je Ekrem dosh'o do ovoga nije mi jasno... car... &*#GI(]]

[quote author=bojanaBG link=topic=1649.msg144597#msg144597 date=1277883705]
                  a ja sam za to da uvek treba postovati domacina %QWT&W
                  [/quote]

Slazhem se,Bojana,ni meni se bash ne svidja shta je Novak uradio,ali potpuno ga opravdam...
                  Uostalom nigde u pravilniku ne pishe da cepanje majice znachi neposhtovanje domacina $%&5@$A..Sigurno su 'konzervativne' u prevodu 'arogantne' engleske devojke,kojih ni nema tol'ko bile zadovoljne... $#^%RT
                  “If it be now, ‘tis not to come; if it be not to come, it will be now; if it be not now, yet it will come. The readiness is all.”
                  Tennis belongs to the individualistic past - a hero, or at most a pair of friends or lovers, against the world~Jacques Barzun

Comment

[quote author=jagodica link=topic=1649.msg144586#msg144586 date=1277877640]
                    e meni stvarno nije jasno kako mozeš da voliš tog levog na slici na avataru.. ^*#(-
                    [/quote]
                    7&@%q
                    Novak i Delpo na istoj slici,savrseni avatar ^%@7f

[quote author=mr.gold link=topic=1649.msg144593#msg144593 date=1277882132]
                    Vladane, evo za potpis #$&+|r

[youtube]2FyWhfCusBs[/youtube]

[/quote]

#$&+|r #$&+|r #$&+|r
                    Ako sve bude kako sam planirao u nedelju ovo ide u potpis l5'%9 $#^%RT
                    sigpic

Comment

[quote author=nikola16 link=topic=1649.msg144599#msg144599 date=1277886949]
                      Boki sto se ti brines, ionako ce ga Rodja spustiti na zemlju &+I}\
                      [/quote]

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa spustio ga Rodja na zemlju &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(] &*#GI(]

Comment

Oznoji se Tata sav,
                        bekendi ga strasno muce,
                        borio se kao lav!
                        al' mu ipak g.za puce!

Comment

Jinxy,ne opijaj se..Ne dozvoli to sebi! $#^%RT
                          “If it be now, ‘tis not to come; if it be not to come, it will be now; if it be not now, yet it will come. The readiness is all.”
                          Tennis belongs to the individualistic past - a hero, or at most a pair of friends or lovers, against the world~Jacques Barzun

Comment

[quote author=Nyman link=topic=1649.msg144657#msg144657 date=1277910045]
                            Jinxy,ne opijaj se..Ne dozvoli to sebi! $#^%RT
                            [/quote]

Ne znas ti nju #%d*
                            Ako se zavrsi na ove tri, dobro je $#^%RT

Comment

Evo stala sam.
                              Jadna ja. //h*svb
                              Oznoji se Tata sav,
                              bekendi ga strasno muce,
                              borio se kao lav!
                              al' mu ipak g.za puce!

Comment

Bojana je otisla sa adminom u pozoriste. &*#GI(]
                                Oznoji se Tata sav,
                                bekendi ga strasno muce,
                                borio se kao lav!
                                al' mu ipak g.za puce!

Comment

Working...
                                X