X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Re: TADBAS SPAM!!!

[quote author=Vladan link=topic=1649.msg139186#msg139186 date=1276415422]
    Samo da kazem kako je trenutno kod mene,klima,coca-cola,nista ne radim... ^%@7f
    [/quote]
    I kod mene isto, klima, cjedjeni grejp. ^%@7f
    Oznoji se Tata sav,
    bekendi ga strasno muce,
    borio se kao lav!
    al' mu ipak g.za puce!

Comment

mrzim vas 7&@%q

a kod mene plus milion, imam neki ice tea, koji je sad postao vec hot tea i radim, sama u kancelariji, a imam neki osecaj da sam i sama na spratu 7&@%q
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

Dobro jutro (*#^R^

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=1649.msg139190#msg139190 date=1276415803]
          mrzim vas 7&@%q

a kod mene plus milion, imam neki ice tea, koji je sad postao vec hot tea i radim, sama u kancelariji, a imam neki osecaj da sam i sama na spratu 7&@%q
          [/quote]
          Mrzis nas $%&RQa
          E pa onda ja odoh,necu vise da ti pravim drustvo $%&5@$A
          I Bojana ti ne radis,baza radi &+I}\
          Dobro jutro FC (*#^R^
          sigpic

Comment

dobro jutro FC (*#^R^

Vladane, to ne pricam ja, nego baza $#^%RT $#^%RT

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

(*#^R^

Ajde idi malo radi @(*6sd$%

Comment

[quote author=bojanaBG link=topic=1649.msg139196#msg139196 date=1276417201]
                Vladane, to ne pricam ja, nego baza $#^%RT $#^%RT
                [/quote]
                A to je bila baza $#^%RT
                Pa ja ne znam sto ti uopste ides na posao,kad baza moze i da prica,javlja se na telefon... (%fsd%&j
                Mora da ne umije da ukuca vel'ko m $#^%RT
                sigpic

Comment

To nisam ja, to je moja baza. $#^%RT
                  Oznoji se Tata sav,
                  bekendi ga strasno muce,
                  borio se kao lav!
                  al' mu ipak g.za puce!

Comment

A tebi bi bilo bolje da uzmes onu knjigu u sake $#^%RT
                    sigpic

Comment

Vladane,jel si gledao F1? ^%@7f

Comment

Naravno,ja to ne propustam @(*6sd$%
                        Luis prebrz,Red Bul standardno jos su bili na tvrdim gumama,Alonso izvukao maksimum iz bolida @(*6sd$%
                        Samo ne mogu da shvatim zasto su produzili ugovor sa Masom *T_*@SR
                        sigpic

Comment

Luis usao u krug za mjerenje vremena 3 sekunde prije kraja kvalifikacija #%d*
                          Alonso je isto mogao jos jedan krug da odvozi,ali ne znam sta je bilo.Zadovoljan sam,i bice zanimljivo veceras.
                          A onaj Masa,on je smijesan vozac #%d* On blage veze nema ^&*ST*^#

Comment

[quote author=jinxy link=topic=1649.msg139199#msg139199 date=1276417540]
                            To nisam ja, to je moja baza. $#^%RT
                            [/quote]

l5'%9 l5'%9

Evo radi, svaka joj cast, ali joj treba i moja pomoc ipak ne moze sve sama $#^%RT

sigpic

with experience.

Comment

Dosadni ste sa formulom, imate temu pa tamo pisite o tome!
                              Ne prekidajte ove visokoumne teme. #&^4A
                              Oznoji se Tata sav,
                              bekendi ga strasno muce,
                              borio se kao lav!
                              al' mu ipak g.za puce!

Comment

Ajde necemo vise ometati ove dubokoumne teme sa formulom,ne protestuj odma $#^%RT
                                I tebi je sve dosadno,samo ti je biologija interesantna &*#GI(]
                                sigpic

Comment

Working...
                                X