• Time
  • Show
Clear All

• Re: TADBAS SPAM!!!

[quote author=phenom link=topic=1649.msg128145#msg128145 date=1272838376]
    Nemoguce da ta plasma trosi bas toliko.... (%fsd%&j

Meni je sve jedno,samo da mogu da gledam carobnjaka i nase Orlove... &8@^J
    [/quote]
    Pa ne trosi se bas toliko ali se trosi sto je svakako hendikep u odnosu na LCD koji se ne trosi,zar ne (%fsd%&j+ ti daje i bolju sliku ^%@7f
    sigpic

Comment

[quote author=phenom link=topic=1649.msg128145#msg128145 date=1272838376]
      Nemoguce da ta plasma trosi bas toliko.... (%fsd%&j
      [/quote]

Pa ne trosi.
      Ali ti preporucujem da odmah uzmes i agregat dizel - pokretni od 16 KW &*#GI(]
      I da ne ukljucujes u isto vreme plazmu i bojler &*#GI(] &*#GI(]

Comment

Ma idem da spavam...sutra gledam opet...ae laku noc..

@mr.gold - Messi je no.1
        @Vladane - Messi je pronadjen,u subotu uvece...

Comment

Laku noc Phenom-e (*#^R^
          Ma pustio ga Zaneti malo da izadje,nije vise mogao da ga slusa kako place //h*svb
          sigpic

Comment

[quote author=phenom link=topic=1649.msg128153#msg128153 date=1272838648]
            Ma idem da spavam...sutra gledam opet...ae laku noc..

@mr.gold - Messi je no.1

@Vladane - Messi je pronadjen,u subotu uvece...
            [/quote]

Laku noc %QWT&W
            I nemoj vise budan da sanjas h5g6k8

Comment

Ma znam da nije pesko, ali tako izgleda. &*(@W6
              Klasican metroseksualac. 7&@%q

Ronny, Steve Davis, Mark Williams, Maguire... To su pravi igraci. ^%@7f
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ma Roni je najbolji,tu nema price l5'%9
                kad krene desnom rukom,pa shvati da mu je lakse levom i samo prebaci stap i odigra perfektno &8@^J

Ali meni je Selby skroz simpatican,od tih novih klinaca,on mi je najbolji %QWT&W

A Maguire me nervira,uvek navijam protiv njega (&$E# (&$E#
                http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                with experience.

Comment

Ma kad bi se igrac gledao po jednoj utakmici,Messi bi bio shit sezone...ali ovako...42 gola ove sezone...i ima jos par tekmi do kraja $#^%RT
                  A da ne pricam sta ce biti na SPu +*@WT*48*

Comment

Ma samo se ti tjesi Phenome $#^%RT
                    Vazno je da on igra protiv Viljareala,Majorke i Santandera,a kad treba rijesiti velike meceve nidje ga nema $#^%RT
                    sigpic

Comment

Nema Jinxy danima +-*^%*
                      sigpic

Comment

pa ide na vezbu,nema vremena $#^%RT
                        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                        with experience.

Comment

Pa sigurno je otisla nedje,ali to vjerovatno nije vjezba $#^%RT
                          Kako se samo pila za ove praznike,mogu samo da zamislim $#^%RT
                          sigpic

Comment

[quote author=Vladan link=topic=1649.msg128427#msg128427 date=1272916811]
                            Ma samo se ti tjesi Phenome $#^%RT
                            Vazno je da on igra protiv Viljareala,Majorke i Santandera,a kad treba rijesiti velike meceve nidje ga nema $#^%RT
                            [/quote]

Veliki mecevi vs Reala,Arsenala,finala LS prosle sezone!?Jel na te mislis ili? $#^%RT

Comment

1.Real nije velika ekipa,pogotovo ne zadnjih godina
                              2.Arsenal je zadnjih godina solidna ekipa,to su jos uvijek djeca
                              3.Proslogodisnje finale LS-a nije on rijesio koliko mi se cini,i ako je dao onaj gol glavom (%fsd%&j
                              4.Nisu ni trebali da se nadju u finalu,ali su imali njega

Inace u tom polufinalu se isto nije ziv cuo,kao i sad protiv Intera,Argentina se jedva kvalifikovala za SP,itd...
                              sigpic

Comment

Ma dobar je Mesi.
                                Ipak, bice da si ti dzabe uzimao tu plazmu h5g6k8

Comment

Working...
                                X