This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Блок_64 View Post
    Душко је једна од већих превара у нашој кошарци.Његов рад и труд у ккп свакако не може да се оспори али то своје знање је могао да докаже и цск-а па није.Када је тако велики тренер што не узме на пример неку слабију екипу типа раднички и са њом освоји лигу.
    Uff Sunce ti jesam Zvezdas ali otkinuo si sad :/ Procitaj jos jednom sta si napisao, analiziraj malo i razmisli da li je na mestu.
    sigpic

http://www.sportklub.info/nemanja-nikolic-u-rostovu

Comment

• Ја сам ти дао пример који ретко ко може да каже да није тачан па и ти.

Comment

• Rasko povrjedjen nece igrati sigurno u Laktasima

Comment

• Originally posted by Блок_64 View Post
          Душко је једна од већих превара у нашој кошарци.Његов рад и труд у ккп свакако не може да се оспори али то своје знање је могао да докаже и цск-а па није.Када је тако велики тренер што не узме на пример неку слабију екипу типа раднички и са њом освоји лигу.
          Apsolutno se slazem sa tobom. Osvojio covek nekoliko titulica sa Partizanom, pobedio nekoliko evropskih timova, doveo ekipu do F4. Ukratko - nume covek.
          Last edited by Mr. Wolf; 08-10-13, 17:45.
          Dayman (a-a-ah...)
          Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
          Champion of the sun (a-a-ah...)
          You're a master of karate and friendship
          For everyone

Comment

• Comment

• Pored Borisa Savovica odlazi nam i Rasko Katic po istom scenariju kao nije zadovljan u klubu sta se ovo desava Radonjicu crni Radonjicu

Comment

• Sta lupetas bre ti?
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Salexn View Post
                  Pored Borisa Savovica odlazi nam i Rasko Katic po istom scenariju kao nije zadovljan u klubu sta se ovo desava Radonjicu crni Radonjicu
                  odakle ti ta informacija...nemogu da vjerujem da je to istina ako jeste onda je to blago reci katastrofa

Comment

• Ma lupeta bre lik, ne lozite se.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• nadam se brate da si u pravu...pretrazio sam sve portale i forume nigdje nema nista o Raskovom odlasku...ako je izmisljeno stvarno neznam poentu takvih dezinformacija

Comment

• Brate, blizak sam klubu, veruj mi.
                        sigpic

Comment

• Prica se da u Ritas dolazi Songaila.
                          >>> Brojim Izbrojao sam sate, minute, sekunde do pogleda na Mourinja u dresu MANCHESTER UNITED-a ! <<<

Comment

• Ne prica se, potpisao je.
                            Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Songaila (2.06 meters, 35 years old) arrives from BC Donetsk of Ukraine, where he averaged 13.8 points, 5.3 rebounds and 2.2 assists in six Eurocup games last season.
                              Odlicna statistika,bice bas tesko Zvezdi.
                              >>> Brojim Izbrojao sam sate, minute, sekunde do pogleda na Mourinja u dresu MANCHESTER UNITED-a ! <<<

Comment

• Tај брат игра кошарку од када ја знам за исту, ако нам он убаци више од 10 поена и направи више од 2, 3 скока, поготово у Арени / Пиониру, треба почупати уши клемпавом у рекету.

Comment

Working...
                                X