This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by L a z a R View Post
    Plus mu slali (posteno platio, bez zahvaljivanja)sezonsku na kucnu adresu na ime TEPIC.
    Jbg, znaš li ti koliko se Tepića i Topića naosvajalo titula sa CZ? Nije lako to sve popamtiti, nije ni čudo da pogreše.
    A ne znam zašto on uvek mora da prenese loptu, zašto ovde Perperoglu recimo ne prenese loptu, pa onda je da Filipu... Mnogo se vremena gubi tako!

Comment

• Originally posted by Laki21 View Post
      Jbg, znaš li ti koliko se Tepića i Topića naosvajalo titula sa CZ? Nije lako to sve popamtiti, nije ni čudo da pogreše.
      Skroz nebitno,ali da se zna.
      Kao i ovo " lajanje na zvezde", a siguran sam da je precutan dogovor oko raspodele " trofeja" po sportovima pao kao i ustolicenje PSDa.
      Sad kao kukanje mu dodje pre za mazanje ociju,a i o cemu bi se pisalo i blebetalo.
      Zato mi i bude zao onih momaka u "civilu" na kraju i iza klupe sto im prolazi vreme ,a mogli su da izgube titulu kao i ovi rekreativci i penzioneri belisvetske vucibatine kojima samo dolari vire iz ociju.

Sto se igrackog kadra tice sve je davno prezvakano,ali upada mi jedna pizicija u oci gde su konkurenti debelo isred nas,a to je Bandza i Zagorac doduse povredjen.
      Jednostavno momak pokriva def sve pozicije.Perper nije video svodove hale od njega,sve rupe u reketu i oko je pokrio,bukvalno njegovim prisustvom dominiraju u svim segmentima igre.
      Nekad je to Radonja uvideo i dobio prevagu sa Kalinicem,Dangubicem i na to dodati Djenku i Jovica u odnosu na ove nase sadasnje i proslogodisnhe prcoljke i epilog je takav kakav je.

Tek ce da nas ,,raju Javor,Koljensic i ekipa u ABA ,sta li ce tek tu da se kuka.

Inace otimali su i zadnjih nekoliko godina i to nenormalno mnogo,ali se nije obracala paznja jer smo bili bukvalno za 30,40 razlike bolji.
      Last edited by L a z a r; 19-02-19, 14:26.

Comment

• Ne pomaze ni google translate...

Spoiler

Absolutely irrelevant, but to know.
        Like this "barking on the stars", and I am sure that the precise agreement on the distribution of the "trophy" in sports fell as well as the establishment of the PSD.
        Now, like a whipping, he comes before his lubrication, and what would be blamed and blurted.
        That's why I'm sorry for those guys in "civilian" at the end and behind the bench that passes the time, and they could lose the title as well as those recreationists and retirees of Belisweet vucibat that only the eyes of the eyes have.

As for the toy's staff, everything has been overlooked for a long time, but there is a pizza in my eye where the rivals are wholesome from us, and Bandza and Zagorac are injured.
        The simple guy covers def all positions. Perper did not see the arches of the hall from him, all the holes in the racket and the eye covered it, literally with his presence, dominating in all segments of the game.
        Sometimes Radon saw it and got the lead with Kalinic, Dangubic, and added Djenka and Jovica to our current and last year's pets and the epilogue is as it is.

Only Javor, Koljensic, and the team in ABA will still be here, just to be hooked.

They have also been captured in the last few years and that is abnormally many, but it did not pay attention because we were literally better than 30.40.

Comment

• [QUOTE=uncletima;1953202]Ne pomaze ni google translate...

Spoiler

Absolutely irrelevant, but to know.
          Like this "barking on the stars", and I am sure that the precise agreement on the distribution of the "trophy" in sports fell as well as the establishment of the PSD.
          Now, like a whipping, he comes before his lubrication, and what would be blamed and blurted.
          That's why I'm sorry for those guys in "civilian" at the end and behind the bench that passes the time, and they could lose the title as well as those recreationists and retirees of Belisweet vucibat that only the eyes of the eyes have.

As for the toy's staff, everything has been overlooked for a long time, but there is a pizza in my eye where the rivals are wholesome from us, and Bandza and Zagorac are injured.
          The simple guy covers def all positions. Perper did not see the arches of the hall from him, all the holes in the racket and the eye covered it, literally with his presence, dominating in all segments of the game.
          Sometimes Radon saw it and got the lead with Kalinic, Dangubic, and added Djenka and Jovica to our current and last year's pets and the epilogue is as it is.

Only Javor, Koljensic, and the team in ABA will still be here, just to be hooked.

They have also been captured in the last few years and that is abnormally many, but it did not pay attention because we were literally better than 30.40.
          [/
          Last edited by L a z a r; 19-02-19, 15:27.

Comment

• Originally posted by L a z a R View Post
            neMoras da znas.
            Spoiler
            4 characters

Comment

• Tomić ako osvoji Abu za mene je trenerčina!

Comment

• Originally posted by darko pancev View Post
                Tomić ako osvoji Abu za mene je trenerčina!
                U redu je, Filipe. Shvatili smo. Možeš da prestaneš sa samohvaljenjem.

Comment

• Originally posted by Ulični basketaš View Post
                  Da li je tebe neko pomenuo? Kakve ti probleme imaš ?

Comment

• Originally posted by darko pancev View Post
                    Tomić ako osvoji Abu za mene je trenerčina!
                    Evo da se jednom slozimo
                    Za sada je pokazao da je miljama daleko od toga

Poslato sa ANE-LX1 uz pomoć Tapatoka

Comment

• Da krenemo dalje, u Aba imamo sansu da im vratimo a do tad ovog vikenda podrzite klince u Zelezniku u kvalifikacijama za fajnal ejt juniorske evrolige .U grupi A takmičiće se ekipe Cedevite, Venecije, Olimpijakosa i domaćina turnira Crvene zvezde.

U grupi B nalaze se ekipe Sparsa, Fenerbahčea, Olimpije i ekipe Mege.

Utakmice će se igrati od petka do nedelje

Comment

• Kompletna satnica odigravanja utakmica:

Petak

Crvena zvezda – Olimpijakos 10.00h
                        Cedevita – Venecija 12.00h
                        Fenerbahče – Spars 14.00h
                        Mega – Olimpija 16.00h
                        Crvena zvezda – Venecija 18.00h
                        Olimpijakos – Cedevita 20.00h

Subota
                        Mega – Fenerbahče 10.00h
                        Olimpija – Spars 12.00h
                        Olimpijakos – Venecija 14.00h
                        Crvena zvezda mts – Cedevita 16.00h
                        Spars – Mega 18.00h
                        Fenerbahče – Olimpija Petrol 20.00h

Utakmice za plasman od od trećeg do osmog mesta igraju se u nedelju od 10 časova dok je finale na programu u nedelju od 19 časova, dodjite ko moze podrzite klince.

Comment

Zar on nije Milkov vanbracni sin?

Comment

• Kada Nebojsi pomenes dovodjenje krstenog pleja
                            "Brini se više za svoju savest, nego za svoj ugled. Jer savest je ono što ti zaista jesi, a ugled je ono što drugi misle o tebi. A ono što drugi misle o tebi… to je njihov problem."
                            Meša Selimović

Comment

• Originally posted by MannyCalavera View Post
                              Zar on nije Milkov vanbracni sin?
                              Da, zaboravio sam.

Comment

Ladno je to Filip...otvorio si mi oci sad. Hvala..
                                3× ABA League champion (2015–2017, 2021)
                                6× Montenegrin League champion (2007–2012)
                                3× Serbian League champion (2015–2017, 2021)
                                2× German League champion (2018, 2019)
                                6× Montenegrin Cup winner (2007–2012)
                                4× Serbian Cup winner (2014, 2015, 2017, 2021)
                                2× ABA League Coach of the Year (2014, 2015)

Comment

Working...
                                X