Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• "When people get hurt, they learn to hate… when people hurt others, they become hated and racked with guilt. But knowing that pain allows people to be kind. Pain allows people to grow… and how you grow is up to you"

Comment

• Comment

• Izgore Madeira

Last edited by miloolja; 12-08-16, 11:51.
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Bog svega na svetu Aleks Coninger i njegov sin Temu Puki. Sve najbolje do kraja zivota.

Comment

• Sandu matorom bracali srecan rodjendan
            Last edited by l1m4r; 15-08-16, 16:31.
            Originally posted by Vladan
            SAFa niko nije mogao ni jednom da prezivi, Runi je to uradio dva puta. Masivan. Monumentalan. Bivsi. Pozdrav legendo, donesi Evertonu nemoguci san.
            :vinjaksmajli:

Comment

• Pridružujem se čestitkama mom bratu Juventinu.

Veliki gospodin.

Comment

• Hvala braco i gospodo. Bio sam odsutan nekoliko dana, ali sam stigao taman na vreme da vidim da i ovde ljudi misle na mene
                sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
                Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Comment

• sigpic

Comment

• Video ovu vest jos pre par dana,mislio da je neka glupost,,,ako nije neko vec i okacio negde,,al vrh ispala!
                        http://mondo.rs/a930842/Sport/Fudbal...fiji-FOTO.html
                        sigpic

Comment

• http://static.mondo.rs/video_files/0...3123b9b584.mp4
                          Sta uradi kralj!

Comment

• Svaka čast i klincima i njihovim učiteljima.

sigpic

Comment

• Perišič propo

Spoiler
                              IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                              ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                              C'E SOLO L'INTER

Comment

• Gledaj ovih majstora stavili izjavu Juppa i ogromnu sliku Hoenessa

http://www.b92.net/sport/vesti.php?y...nav_id=1172774
                                Zeljko Malnar-Nocna mora <3

#the return

Comment

Working...
                                X