Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Najgori film u istoriji. Visnja sa Tasmajdana je ostvarenje u odnosu na montevideo.

Comment

• Onaj klip sto sam ostavio unbelievable basketball finish, samo jednom tako da prodjem na kladionici i mogu opusteno sutra da umrem.
      Cuj prvi maj

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
        Najgori film u istoriji. Visnja sa Tasmajdana je ostvarenje u odnosu na montevideo.
        A, Jagoda u supermarketu?
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ako neko zna ovog cara ili zna nekog cara koji zna ovog cara nek me kontektuje sa tim carom, castim ga kurvu i tiket 3 soma uplata najopustenije.

Cuj prvi maj

Comment

• http://www.joindota.com/en/vods/970-...home-vs-orange

Posle Dendi Invoker najbolji Invoker kojeg sam gledao. Sta ti je Kinez...

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
              A, Jagoda u supermarketu?
              Kajmak in marmelada ?
              Cuj prvi maj

Comment

• Originally posted by asprilja View Post
                Ako neko zna ovog cara ili zna nekog cara koji zna ovog cara nek me kontektuje sa tim carom, castim ga kurvu i tiket 3 soma uplata najopustenije.

Ovo je najjaci klip koji sam ja ikad gledao. Znaci tako sam se izvristao da nema dalje aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Konju odjebi sa filmom ima vrh stvari...to sto se oni sprdaju sa loptom to je druga stvar... Samo kazem Mosa Marjanovic...
                  Makaro (T-Mac) da se sprdamo na nas racun

A evo specijalno za LBJ-a
                  sigpic

http://www.sportklub.info/nemanja-nikolic-u-rostovu

Comment

• Prodao kucu da snimi album bre. Koji je to as Mile!

Comment

• Jos jedan nazalost pokojni Bogotac

sigpic

Comment

• CARAAAPAAAAAAAAAA
                        Cuj prvi maj

Comment

• kad smo kod pokojnih... Ljilja mu je i dosla glave
                          sigpic

Comment

• njega Englez jebe vekovima
                            sigpic

Comment

• Evo jos jedan neprejebiv, kako se mazi Pedja, umalo nisam umro kad sam video ovo.

Cuj prvi maj

Comment

• HAHAHaH JEL MOGUCE BRE OVO SVE MU JEBEM LUDO STA ON PEVA KAKVI SU OVO POKRETI ALOOOOOOOOO HAHAHHAHAHA
                                Cuj prvi maj

Comment

Working...
                                X