Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• [/quote]pa jedino sto bi u Newcastlu igrao permanentno i bio predmet obozavanja navijaca,a ovde ce biti ko zna koja opcija u napadu,i jos ce se zameriti navijaca LFC a u kojem je ponikao,a kao sto si i rekao kinta nije bila u pitanju

Comment

• Comment

• Odg: Transfer sezona,spekulacije,komentari...

[quote author=Vladan link=topic=1486.msg73391#msg73391 date=1246650320]
        Igrac Cukarickog i treba da predje u veci klub da bi prije svega mogao da kaze da zivi od fudbala,ali ovi igraci Juventusa,pa i Oven su materijalno obezbijedjeni do kraja zivota,ispunili vecinu svojih ciljeva,stvorili ime,i sad se prodaju,prije svih Kanavaro koji je tog ljeta osvojio SP,da bi potom na najgori moguci nacin izdaoi KLUB koji ga je povratio u zivot,e pa to nije posteno od njega,jer su Nedved o,Bufon, Del Pjero, OSTALI, a ON ne ,ustvari ON i Turam za ostale ne treba grijesit dusu , a tu mislim na Ibru i Vjeiru ;) ,ali nije Njukastl stvorio Ovena,tako da ni on nije imao neku veliku moralnu obavezu prema klubu,a opet s druge strane ,toliko su imali strpljenja i ljudskosti ,a znamo koliko je malo vremena u klubu proveo, a da je bio zdrav.

[/quote]
        ispada da ako je materijalno obezbedjen da je trebao da ostane u newcastleu kod velikih igraca nije bas sve u parama
        covek se uzeleo velikih utakmica,zeli da igra na najvisem nivou(sto on i moze),cak se spominje da je prihvatio ugovor na osnovu kojeg
        ce primati platu u zavisnosti kako bude igrao,tako da se on sa ovim potezom sigurno nije prodao
        takodje,mancester mu je i sansa da se vrati u reprezentaciju

Comment

berbatov
          runi oven
          Oven neka odmara na klupi,neka kupuju aguera ili vilju...
          sigpic
          Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

Brate, otkud Vojvodini ovolike pare!? Znam ja da Bati lepo ide posao, ali ipak...
            http://www.sportal.rs/news.php?id=5392

Olembe extra igrac, za standarde nase lige...
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=Tmac link=topic=1486.msg73442#msg73442 date=1246662600]
              Brate, otkud Vojvodini ovolike pare!? Znam ja da Bati lepo ide posao, ali ipak...
              http://www.sportal.rs/news.php?id=5392

Olembe extra igrac, za standarde nase lige...
              [/quote]
              Je li ovo i Rigobert Song dosao u Vosu ??? + Salomon Olembe,je li moguce :-\
              sigpic

Comment

Song valjda sutra potpisuje, a izgleda i Olembe za koji dan... :o
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Comment

• [/quote]
                    sigpic

Comment

• [/quote][/quote]Hvala, izgleda da je Bata odlucio da pomrsi racune Zvezdi i Partizanu...
                      sigpic

Comment

A evo nesto i za buducnost ;) http://www.goal.com/en/news/9/englan...for-manchester
                        sigpic

Comment

• [/quote]
                          Vojvodina se sprema da se bori sa grobljem za tron,Zvezdi dosta Evropa.
                          Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

I Maikon bi u Real:
                            http://www.sportal.rs/news.php?id=5427

Comment

Kakav je kralj Adriano...
                              http://www.sportal.rs/news.php?id=5428
                              sigpic

Comment

• http://www.sportal.rs/news.php?id=5428
                                [/quote]

sigpic

Comment

Working...
                                X