Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odg: Transfer sezona,spekulacije,komentari...

[quote author=Patriota link=topic=1486.msg73280#msg73280 date=1246620794]
    ne treba, nama treba ?udo da ne osvojimo ;)
    [/quote] ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

Comment

• Comment

nema namo ko da parira u PL,liverpul tradicija je nece uzeti PL,i dosao je Anceloti celziju,arsenal decarci jos trebaju da rastu,a LP i nje cilj...,ako se ukaze prilika...
        sigpic
        Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

Evo jos jedan spic!
          http://www.b92.net/sport/fudbal/vest...;nav_id=369256
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• [/quote]

Comment

• [/quote][/quote]jel vi osvajate zadnji godina,eminentno takmicenje koje se zove,KUP KRALJA ;D
              sigpic
              Gdje Nato kaze, pa bilo kroz zid, ili u vatru, ili u vulkan, tu Mandusic ide bez pogovora!!!

Comment

• [/quote][/quote]Kad osvojite triplu krunu, javite se...
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Kad sa u ranijem postu nabrajao koga je sve SAF uvalio Realu zaboravio sam gresna mi dusa da pomenem najveceg kralja GABRIELA HEINZE-a........... ;D ;D ;D

Comment

[quote author=Colts4Life link=topic=1486.msg73288#msg73288 date=1246622326]
                    Kad sa u ranijem postu nabrajao koga je sve SAF uvalio Realu zaboravio sam gresna mi dusa da pomenem najveceg kralja GABRIELA HEINZE-a........... ;D ;D ;D
                    [/quote]to jedan od najbolji uvala i silvestre u arsenal...vrh
                    sigpic

Comment

Real Madrid filijala Man Utd-a............. ;D ;D ;D

Comment

[quote author=Colts4Life link=topic=1486.msg73291#msg73291 date=1246622715]
                        Real Madrid filijala Man Utd-a............. ;D ;D ;D
                        [/quote]
                        da je jos reala...manc bi imao veci budzet od celzija prije koju godinu,ali dosta i ovo,kada nece SAF da trosi... :-\
                        sigpic

Comment

SAF ?e dovesti nekog, al nije lud da prepla?uje igra?e...NIJEDAN ne vredi 95 miliona ili 60 miliona sve jedno..

Comment

Zar su svi zaboravili da je onaj Glazer kad je kupovao Man Utd digao 300 kredita.....treba i to vracati... ;)

Comment

• Comment

[quote author=Colts4Life link=topic=1486.msg73294#msg73294 date=1246622982]
                                Zar su svi zaboravili da je onaj Glazer kad je kupovao Man Utd digao 300 kredita.....treba i to vracati... ;)
                                [/quote]
                                Nudite 45 miliona za El Kuna,a sad ste se uskopistili oko Owena!?
                                Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

Working...
                                X