Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odg: Transfer sezona,spekulacije,komentari...

[quote author=Vladan link=topic=1486.msg72770#msg72770 date=1246400044]
    Benzema,Agero,Jaja Ture,Kacar,su imena koja se trenutno pominju,inace Valensija odlicno pojacanje,po meni 8)
    [/quote]Yaya Toure ne dolazi sigurno, potpisao je mislim juce novi ugovor sa Barsom. 8)
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=Tmac link=topic=1486.msg72771#msg72771 date=1246400811]
      [quote author=Vladan link=topic=1486.msg72770#msg72770 date=1246400044]
      Benzema,Agero,Jaja Ture,Kacar,su imena koja se trenutno pominju,inace Valensija odlicno pojacanje,po meni 8)
      [/quote][/quote]
      Jeste potpisao,ali nije nemoguce da dodje,mada bi ja radije Kacara,da zamijeni Skolsa i Benzemu,posto je CUDOVISTE ;) 8)
      sigpic

Comment

Odlican Valencia,24 godine....bice od njega nesto...jos prosle sezone Fergi je trazio njega i Palaciosa... 8)

Comment

nek dovede benzemu i dosta je za ovaj prelazni rok 8)

Comment

Da ali treba se nadmetati sa onim napaljenjacima boje dobrote i njihovim poludelim predsednikom.
            Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

Benzema u Real,sve su prilike >
              sigpic

Comment

[quote author=Vladan link=topic=1486.msg72808#msg72808 date=1246443565]
                [/quote]

A jel ima neki igrac da nece otici u Real

Comment

Kleo.....
                  Ko pla?a sve to....ru?ak na vodi,ve?e na operi.....CIA snajka CIA!

Comment

[quote author=iceman link=topic=1486.msg72809#msg72809 date=1246443754]
                    [quote author=Vladan link=topic=1486.msg72808#msg72808 date=1246443565]
                    [/quote]

A jel ima neki igrac da nece otici u Real
                    [/quote]
                    Ma ljudi su debili,razbacuju se ko ludi,to je antipropaganda fudbala!Sramota,Sad se i na Toreatora navrzli (sto bi Marjan reko),ali neda ga Liverpool tako lako.
                    Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

Pa da li je moguce!?

http://www.sportal.rs/news.php?id=5195
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=Tmac link=topic=1486.msg72860#msg72860 date=1246448271]
                        Pa da li je moguce!?

http://www.sportal.rs/news.php?id=5195
                        [/quote]
                        Moguce,moguce >,imaju STRAHOVITU odbranu sad ;D ;D ;D
                        sigpic

Comment

E ovo prerasta u bezobrazluk vec......

Comment

do sada sam samo Man.City smatrao za golo g... od kluba,ali Real je to na kvadrat..,svaka im cast za tradiciju,ali ovaj Peres je gori od onih ludih arapa iz MC ;D

Comment

Stvarno svaka mu cast! :o
                              Kakav kralj, doveo je 3 igraca za 200 miliona, stvarno je neprevazidjen, ja mu se jako divim! :o
                              sigpic

Comment

http://www.sportal.rs/news.php?id=5177

Comment

Working...
                                X