Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Odg: Transfer sezona,spekulacije,komentari...

[quote author=Liverpool FC link=topic=1486.msg68300#msg68300 date=1244034952]
    [quote author=Patriota link=topic=1486.msg68277#msg68277 date=1244018366]
    [quote author=vuk link=topic=1486.msg68187#msg68187 date=1243974697]
    Kleov ugovor je 800.000 e. Problem je samo da li ce se navici na veliki klub, sampionske ambicije, redovnu platu, trening centar...
    [/quote]

smehotresna olimpijada...
    [/quote]
    Definitivno,se slazem sas ti Pat
    [/quote]tacno

Comment

I Vilja pred potpisivanjem za Real!

Comment

[quote author=fare link=topic=1486.msg68358#msg68358 date=1244052408]
        [/quote]
        au!aj please daj link

Comment

Ma ljudi nisu normalni.... ;D

Comment

[quote author=dart gunner link=topic=1486.msg68366#msg68366 date=1244053261]
            [quote author=fare link=topic=1486.msg68358#msg68358 date=1244052408]
            [/quote]
            au!aj please daj link
            [/quote]

Comment

Kao sada i Oumaru prelazi u Partizan. Ne verujem. Kleo prelazi 90%, a za Oumara ne verujem. Inace da ne bude da izmisljam rekli na SOS-u.
              http://www.youtube.com/watch?v=3vDv-b4X2zc

Comment

http://www.sport.co.uk/news/Football...x_stopper.aspx
                joj al bi bilo dobro da smo ovog pazarili

Comment

[quote author=dart gunner link=topic=1486.msg68405#msg68405 date=1244063214]
                  http://www.sport.co.uk/news/Football...x_stopper.aspx
                  joj al bi bilo dobro da smo ovog pazarili
                  [/quote]

Comment

[quote author=vuk link=topic=1486.msg68402#msg68402 date=1244062531]
                    Kao sada i Oumaru prelazi u Partizan. Ne verujem. Kleo prelazi 90%, a za Oumara ne verujem. Inace da ne bude da izmisljam rekli na SOS-u.
                    [/quote]Neka prelaze slobodno, jos da dovedete Fereiru i Silvu taman da kompletirate ekipicu... Samo nastavite da dovodite ove sabane, imace Zvezda vise sanse sledece sezone.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

[quote author=Tmac link=topic=1486.msg68417#msg68417 date=1244072298]
                      [quote author=vuk link=topic=1486.msg68402#msg68402 date=1244062531]
                      [/quote]Neka prelaze slobodno, jos da dovedete Fereiru i Silvu taman da kompletirate ekipicu... Samo nastavite da dovodite ove sabane, imace Zvezda vise sanse sledece sezone.
                      [/quote]
                      tako je,hocete se i pojacati... ;D ;D ;D

Comment

Ma nema od grobara nista bre, mogu samo da sanjaju Ligu Sampiona, pogotovo ako prodaju malog Obradovica i dovedu ove nase sabane Klea i Oumarua. Zato se prica da Zvezda dovodi Mrdju, Bastu i Purovica i jos ostaju nam Parker i Isah.
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Purovic ce valjda na pozajmicu, ako sporting pristane da ga placa dok je on uzvezdi, za Bastu ne verujem, a Mrdja ne dolazi 100%.
                          http://www.youtube.com/watch?v=3vDv-b4X2zc

Comment

Purovic dolazi na pozajmnicu placace ga Sporting, Basta isto mislim na pozajmnicu sa opcijom da se za dogovorene pare njegov ugovor otkupi na kraju sezone, a za Mrdju se jos nista ne zna, za sada je samo zelja novog trenera.
                            sigpic

Comment

bajern se ozbiljno zahuktava http://www.b92.net/sport/fudbal/vest...;nav_id=364215

Comment

[quote author=dart gunner link=topic=1486.msg68442#msg68442 date=1244122193]
                                bajern se ozbiljno zahuktava http://www.b92.net/sport/fudbal/vest...;nav_id=364215
                                [/quote]
                                Dobra investicija za rezervni tim.
                                Anaheim Ducks,Philadelphia Eagles,Orlando Magic,Crvena Zvezda,Liverpool,Valencija,Torino,KFC

Comment

Working...
                                X