Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Sto neko rece, bice valjda i malo kosarke izmedju koncerata.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Ja se kreten jos budim u 2.

Comment

LeBron i Noah !
        Originally posted by Brajkula
        Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

Odlična zakucavanja za sada!
          ,,MO8, nemoj da se salis sa zivotom, zna se raspored: basket, F1, Nole, pa sve ostalo... Dakle No1e>skola... Na izvrsavanje!"

"Cekamo sutra da se ozvanici Kimster i mogla bi da krene lagana dominacija plus kada bi i Ross dosao....ludilo :)
          I eto nama novog paketa u Ferari: Allison + Raikkonen + Slade + MarkedOne8 :D mozda jedino da je zvucniji transfer Bejla od ovog naseg novog :biggrin:"

sigpic

Comment

Gledaj ga Griffin, samo lomi obruče

Comment

Kakva prevara od igraca Kyrie Irving.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Melo se ne zajebava

Comment

Zapad već 5 Alley-oopa a Istok samo jedan. Melo navikao da šutira i ništa više.

Comment

Comment

• Ubi Zapad ovo poluvreme, 90 poena ubacili. Valjda rekord postavili.

Comment

• Kyrie MVP, pjeske

Comment

• Istok sabio

Comment

• bravo EAST

Comment

• Navijao sma za zapad i zao mi je sto nisu pobedili,ali moram da kazem da sam uzivao u utakmici,odlicna zakucavanja,prodori, alejupovi...
                              Irving odlican igrac vidi se da mu fali jos neki malo jaci igrac u Klivlendu da ima s kim da igram mada je i Wiaters odigrao odlicno za sophmore.
                              Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

Working...
                              X