Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

Naravno Talijan najbolji na kraju..Bravo Belli kakav otac.
    "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

Hahahahahahaha kako se posprdao brat moj
      Kakva je to njuska majku ti jebem, vidi mu se po faci da je kraljina A klase
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Aj bas da vidim kako ce izgledati ova izmenjena zakucavanja ove godine.. ne obecava ovaj sistem

Comment

Ček, koliko će da peva ovaj Lamar, neće valjda dugo da traje?

Comment

Originally posted by AleksaVP View Post
            Ček, koliko će da peva ovaj Lamar, neće valjda dugo da traje?
            Bas lepo peva

Comment

Kakav kurton od formata.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Sunce ti jebem na sta ovo lici.

Comment

Ovo je stvarno sramota i glupost.
                  "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

Comment

Cirkus kolorado

Comment

Bar da su im dali 5 minuta brate, ovako sve nesto na brzaka moraju. Sto je najtuznije, ovo najjaca postava od ko zna otkad i oni ce da useru takmicenje.
                      sigpic

Comment

Zašto jednostavno kada može i komplikovano. Sranje od takmičenja. Isto su i za trojke uradili bzv, zašto mora da se dele u timove, jednostavno podeliti u nekoliko rundi takmičenje i gotovo. A oni stavili da samo po jedan prolazi dalje u finale.

A ovo sa zakucavanjem isto bzv. Istok solidan, ovamo možda samo Lillard nešto spektakularno uradio.

Comment

Stvarno ne znam da li ovi sto smisljaju ovo uopšte razmišljaju stvarno je šteta sto ove igrače neće iskoristi na takmicenju.

Comment

Ne, al' bitno je da glasaju na tabletima hahahahahahhahakjdhjkagakga
                            sigpic

Comment

NBA All Star Weekend 2014

Ne može niko da preskoci Vincea.
                              Kakva glupost sa ovom kamerom.

Comment

Колико је смешан овај олстар викенд, а ја још смешнији што гледам.

Comment

Working...
                                X