ATP World Tour Series 500 - 2014. godina

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Ivan Piper View Post
    Ja sam ga recimo obozavao u periodu od 2010.-2012. godine dok je koristio Head radical midplus reket. Igrao je odlicno, igra i tehnika kakvu ja obozavam, forhend pogotovo. Njegov fh mi je i dalje jedan od omiljenih, ali on mi je nekako postao antipatican, a mozda me i smorilo sto sam ga jedini ja gotivio
    Ali uglavnom njegova tehnika i udarci su to sto privlaci ljude
    Meni je Tomas bio gotivan dok je koristio RPM Blast,otkako je presao na Luxilon BB alu power postao mi je totalno antipatican

Neka mi neko kaze koja je razlika izmedju Delpa i Berdycha,meni Tomas cak igra ljepsi tenis od Argentinca koji izgleda i igra kao da je s planine sisao

Comment

• katastrofa
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Boze na sta nekad lici Fed...
        sigpic 31. 01. 2014. Najbolji ikada je igrao u Spensu, cast je bila gledati ga uzivo!!!! Hvala ROGER!!!!

Comment

• Hahahhahahahahah, pisa ga Berdzo

Comment

• Brejk za Berdiha!
            Originally posted by Casiraghi
            Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
            Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
            Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
              pa i 50% je malo
              Ima najmanje 60% u ovom setu, što je juče bilo i više nego dovoljno, a bilo bi i tih 50 što je malo

Comment

• Najslađi su mi ovi što pobjede Novaka i odmah u sledećem meču izgube!
                * Victory makes you happy, failure makes you stronger!
                * Smeš da izgubiš, ali ne smeš da se predaš!
                NOVAK ĐOKOVIĆ #TrueChampion

Comment

• Ovako bi bilo i juce da moj pulen nije u dubokom, mracnom kanalu.
                  sigpic

Comment

• Igraj Role jbt, ovog bi Novak dosad pomeo
                    sigpic 31. 01. 2014. Najbolji ikada je igrao u Spensu, cast je bila gledati ga uzivo!!!! Hvala ROGER!!!!

Comment

• Originally posted by proudNolee View Post
                      Najslađi su mi ovi što pobjede Novaka i odmah u sledećem meču izgube!
                      To samo govori o Novaku kako i šta (ne)radi... a i Stan je osvojio...
                      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by notorious View Post
                        Ima najmanje 60% u ovom setu, što je juče bilo i više nego dovoljno, a bilo bi i tih 50 što je malo
                        u 2.setu ima mozda oko 65%, ali ne osvaja poene na 2.servis, to ga ubija

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Izvinjavam se na ovih 60-ak% koliko sam mislio, ima mizernih 71% u prva 3 servis gema.

Comment

• Federer pravi gresku isto kao i Djokovic juce. Nije ovo teren gde prepustas inicijativu protivniku, agresivnost je kljuc pobede. Nema cekanje protivnikove greske, to moze da kosta

Comment

• "I Mirkina drugarica je trudna, izgleda"... to Role redom
                              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                              But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• ajde bre

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X