Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• nemoj da ti bude muka od tolike kafe

Kad smo trebali da se dogovoramo, nikog nije bilo, a sad se svi nesto bune
    sad je dogovoreno ovako i tako ce biti tokom cele godine, nema potrebe vise da se trose reci...
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Definisali ste na način koji ne odgovara samom načinu i nazivu igre, i obje stavke idu u našu korist. Ovo je kao ruski rulet, nema olakšavajućih okolnosti, izabrao si pogrešno, doviđenja.

Kod Bojane je ovo profesionalna deformacija, tako je mijenjala sistem i kod izbora, sad se vidi da to nije bila slučajnost

Comment

• Po tome, svima koji su izabrali Vavrinku i Fonjinija treba da se racuna zamena, a ne prvi pik, posto se mecevi nisu zavrsili.

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Ma gotovo je sad, odlučili ste tako i nećemo više mijenjati. Kako je na MTF ako si uzela odatle, kako oni gledaju na povrede, jedino da uzmemo od njih?

Comment

• Oni gledaju zamenu samo ako je predaja pre meca, ako je u toku meca, onda se ispada. Ali ako igrac pobedi tako sto mu je protivnik predao, onda ne gledaju zamenu, nego prvi pik

sigpic

with experience.

Comment

• Da li slucajno moze sada da se pristupi igri(takmicenju)?
              sloboda ili ništa

Comment

• Ovaaaj, a sta ako predaju i glavni igrac i zamjena.

Comment

• Originally posted by chofy88 View Post
                  Da li slucajno moze sada da se pristupi igri(takmicenju)?
                  Kasno, propustio si 1. kolo, od IW-a tek

@eM
                  onda si apsolutni pobednik

sigpic

with experience.

Comment

• Ćuti Majo i ne pitaj svašta.
                    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Tako i jeste najbolje. Meč se igrao a igrač može iz različitih namjera da preda meč, pa i zato što je nemoćan da bilo šta uradi, i sad to ne treba da računamo ako je taj igrač naš izbor

Earth, ovo lobiram da ispadneš jer pratiš WTA

Comment

• Originally posted by eM View Post
                        Ovaaaj, a sta ako predaju i glavni igrac i zamjena.
                        vidim šansu da uvedemo novo pravilo

Comment

• earth se vratio u zive, a jos nije tipovao

sigpic

with experience.

Comment

• Da li zamena moze biti protivnik prvom piku?

double suicide
                            It is not the violence that sets a man apart.
                            It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Ne mozes iz istog meca da biras protivnike

sigpic

with experience.

Comment

• значи то у загради што стављамо је резерва у случају да први преда маеч?!!!
                                sigpic

Comment

Working...
                                X