• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Partneru, nisi vise Woz, sada si samo JJ
    Potrudi se da budes barem Woz opet, za Serenu je prekasno

tt
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Izanalizirao sam kako se mogla osvojiti Australija na suicidu. Optimalni put je davao 3.6% sansi. Naravno, trebalo ga je pogodititi.

Code:
      Dan	 Pik		Sanse 	ukupne sanse
      1	A. Dolgopolov		93.6%	93.6%
      2	D. Goffin		93.1%	87.1%
      [COLOR="#FF0000"]3	G. Dimitrov		96.2%	83.8%[/COLOR]
      4	R. Gasquet		87.2%	73.0%
      5	N. Kyrgios		71.0%	51.8%
      6	N. Djokovic		87.3%	45.3%
      7	R. Nadal		92.7%	41.9%
      8	T. Berdych		70.3%	29.5%
      [COLOR="#FF0000"]9	K. Edmund		26.9%	7.9%[/COLOR]
      10	H. Chung		82.0%	6.5%
      [SIZE=1]11_12[/SIZE]	M. Cilic		71.1%	4.6%
      14	R. Federer		79.0%	3.6%
      To ilustruje koliko je tesko osvojiti Australiju.

Ova dva pika oznacena crvenim nikada ne bih izbrao.
      Last edited by NI; 28-01-18, 12:33.

Comment

• Da nije neko mozda razmisljao o tome da unese ove bodove sa AO u tabelu?Fino bi bilo da vidimo kako sad izgleda situacija.

Comment

• to treba shminka da uradi, videcu sa njim
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

• Samo da podsetim, Roterdam ne igramo, umesto njega je Kvins, a jos prosle godine smo izbacili Dubai i igrali Akapulko.
            Po meni, bolje je i da ove godine igramo Akapulko, mnogo jaci i zanimljiviji turnir

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Slazem se jaci je Akapulko i ove godine cini mi se po imenima.
              Izbaci anketu.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                Samo da podsetim, Roterdam ne igramo, umesto njega je Kvins, a jos prosle godine smo izbacili Dubai i igrali Akapulko.
                Po meni, bolje je i da ove godine igramo Akapulko, mnogo jaci i zanimljiviji turnir
                Moze Boksi moze AcaPulco,sto se mene tice moze i 250 -ce,pa da pokupim vise titula

Comment

• Puno je, ovo je idealna mera suicida

sigpic

with experience.

Comment

• Znaci sledeci turnir Acapulco 26.02.2018?
                    Pozdrav,
                    te44
                    -To define is to limit.

Comment

• Originally posted by tea View Post
                      te44
                      Hahhahahaha, a briga te, imas isto bodova kao samoproklamovana legenda ove igrice. Tabela favorizuje muskarce, kao da je Fiksni pravio.
                      sloboda ili ništa

Comment

• Originally posted by mark it zer0 View Post
                        Hahhahahaha, a briga te, imas isto bodova kao samoproklamovana legenda ove igrice. Tabela favorizuje muskarce, kao da je Fiksni pravio.
                        Markane a kako stojis ti na tabeli,mrzi me da spustam toliko nisko pogled...

Comment

• Originally posted by mark it zer0 View Post
                          I to sto kazes.
                          Hahah da, fiksni manipulator hoce da mi ubije volju, plasi se sta ce biti kad pokazem svoj pun potencijal.
                          -To define is to limit.

Comment

• U tabeli ne pise E1 V1ad
                            sigpic

Comment

• Izašla tabela, mislim ažurirana?
                              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Ala sam napredovala

Kuku koliko sam propala prošle godine... ali dobro ako se po jutru dan poznaje polako samo mic po mic..op-op
                                sigpic

Comment

Working...
                                X