X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by shminka View Post
    Nema Mari pomoći, sa njom samo i ja mogu potonuti
    To ti pričam
    Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali
    Ko sme taj može.Ko ne zna za strah taj ide napred.
    "When the crowd is chanting Roger I hear Novak."

Comment

• Maro umesto da budes pesimista spremaj se da zablistas na USO.

Comment

• Originally posted by madrid View Post
        Maro umesto da budes pesimista spremaj se da zablistas na USO.
        3 kolo
        Šampioni se ne stvaraju u teretanama. Šampioni se stvaraju od nečega što imaju duboko u sebi- želju, viziju i san. M.Ali

Comment

• Bravo Shminka iskusno, hrabrost se isplatila. Maro spremaj se za USO još uvek smo poslednji na tabeli
          Last edited by Dekson; 13-07-17, 09:38.
          Lako je uvek pogadjati u centar ako imaš ljude da crtaju krugove oko njega

Comment

• Originally posted by Dekson View Post
            Bravo Shminka iskusno, hrabrost se isplatila. Maro spremaj se za USO još uvek smo poslednji na tabeli
            Gledaj sa vedrije strane partneru, sledeće sezone ne branimo skoro ništa

Comment

• Tako je idemo korak po korak
              Lako je uvek pogadjati u centar ako imaš ljude da crtaju krugove oko njega

Comment

• Prvi Wimbledon ikada osvojen preko oba brata Zverev

Comment

• Dayman (a-a-ah...)
                  Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                  Champion of the sun (a-a-ah...)
                  You're a master of karate and friendship
                  For everyone

Comment

• Bravo shminkeru

Comment

• shminka legenda
                      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                      with experience.

Comment

• Shminka cestitke,zasluzeno osvojeno
                        >> AC Milan,FK Partizan,KK Partizan,Novak Djokovic,F1,Leclerc,Ferrari,Fernando Alonso,Bogdan Bogdanovic <<

Comment

• ja na trecem mestu...kao i Roger
                          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                          with experience.

Comment

• Originally posted by shminka View Post
                            Prvi Wimbledon ikada osvojen preko oba brata Zverev
                            Čestitke...

Comment

• Hvala, posrećilo se

Comment

• Pošto se Madrid vraća 13.08. predlažem da Velikiajnštajn tipuje i za sebe i za njega na ovom turniru...
                                Ukoliko se to ne dogodi prepišite moje tipove,glupo je da gubi bodove ( ma koliko mali bili)

Comment

Working...
                                X