Suicide Tennis - Opsta tema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Vanja #66 View Post
    Od kad je Milka postala validna elektronska valuta?
    Pa ko velim ovo Milka je neka šifra, jer se ona ne šalje u plavoj koverti.
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Nema smisla vise pratiti AO
      Dayman (a-a-ah...)
      Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
      Champion of the sun (a-a-ah...)
      You're a master of karate and friendship
      For everyone

Comment

• Ma evo, provalio šta je...

Comment

• Ne moš zaspat, izgleda da sam zaboravio Može li neko da mi objasni kako da zaspim, unaprijed zahvaljujem Organizatori, vratite me u igru, vidite da me nesanica progoni zbog zagrade

Comment

Ma evo, provalio šta je...
            Baš sad gledam, al ga mota i rola
            A čime macka one ivice da bi se zalepile i bolje prionule (valjda zato)?
            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
            But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

Pitanje za Bojanu i apu, gde da vam pošaljem Milke u plavim koveratama? Razumemo se zašto, verujem...
              Ne znam za Bojanu, ali kad smo kod cokolada, meni igra samo:

pa ti sad vidi sta i kako...
              It is not the violence that sets a man apart.
              It's the distance he's prepared to go.

Comment

• zna se da sam ja slaba na Svajcarce

http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                with experience.

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                  Baš sad gledam, al ga mota i rola
                  A čime macka one ivice da bi se zalepile i bolje prionule (valjda zato)?
                  Koliko vidim sad na netu, obično se koristi voćni pektin (ekstrakt polisaharida iz voća, uglavnom se koristi za želiranje) bez kiseline ili biljni lepak... Teško da se može išta više od toga saznati, to su tajne velikih majstora...

U, bre, al ste vas dvoje naivni...
                  Last edited by Vanja #66; 17-01-14, 19:20.

Comment

• Sasvim je normalna cinjenica da su slatke poslastice sa kakaom najstroze zabranjene - zahtevi odbijeni
                    sigpic

Comment

U, bre, al ste vas dvoje naivni...
                      Ok, moze i nesto od ovih da se ne cimas bezveze

It is not the violence that sets a man apart.
                      It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Originally posted by pecaros View Post
                        Sasvim je normalna cinjenica da su slatke poslastice sa kakaom najstroze zabranjene - zahtevi odbijeni
                        peco, umesto sa nama da se dogovoris, dobijes neki deo, ti ovako greska u koracima

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                          zna se da sam ja slaba na Svajcarce

Gde su ti crvene kuglice ?

Srecno svima u nastavku takmicenja

Comment

• Zanimljivo je gore, sam svoj majstor

Comment

• Originally posted by straxx90 View Post
                              Gde su ti crvene kuglice ?

Srecno svima u nastavku takmicenja
                              ja vise volim ono pakovanje gde ime od svake boje pomalo

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                                peco, umesto sa nama da se dogovoris, dobijes neki deo, ti ovako greska u koracima
                                Da samo znas kakvi su ovi vanjini tompusi drugojacije bi zborila.
                                Vidi ko to nama doso
                                Spoiler
                                sigpic

Comment

Working...
                                X