No announcement yet.

Suicide Tennis - Opsta tema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Madrid mi je posalo jednu divnu poruku... hvala mu na lepim rečima i zato će dobiti odgovore na sva pitanja, možda večeras, ali verovatnije sutra.
    Last edited by miloolja; 29-03-17, 19:27.
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Awwwwwwwwwwwww <3
      sigpic

Comment

• Bojana pametna upoznata sa situacijom, a ne kao ja bud**a.

Comment

• Kakva si to divna pitanja postavio madridisto romanticaru?
          sigpic

Comment

• Ooo gde si Pepe. Evo samo za tebe, cast mi je da ti odgovorim. Pitao sam za boju kose, visinu, tezinu, godiste, status, licni opis.

Salim se, videces verovatno vec sutra.
            Last edited by colchonero; 29-03-17, 22:10.

Comment

• ko zna, zna
              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
              with experience.

Comment

• Crvena, 180, 60, 94, slobodna, duhovita, avanturista, poslasticarka.
                sigpic

Comment

• Evo ti Sandu

Plavusan, 197, 104, 97, slobodan, duhovit, avanturista, poslasticar
                  sigpic

Comment

• Hahaha sta ga poslasticara, i svi, avanturisti duhoviti i slobodni. A zato ja kad god odem da kupim neki kolac cekam pola sata jer se poslasticari zablenu negde i pobegnu im misli (vrv neka avantura), a posle se nasale. Mada nekad su i prodavci takvi.

@Bojana
                    Svako ubode ponekad. Nadam se da sam te izbaksuzirao sa onim da 2 nisi osvojila turnir i da ces sada nadam se uspeti.
                    Last edited by colchonero; 29-03-17, 22:16.

Comment

• Ne awwwwwwĆI mnogo ovuda Vladane nego se bolje ugladaj na mlađi naraštaj.

Nisu pitanja divna, već propratna poruka.

A šta predstavlja treća cifra? Buni me što Dušan i ja imamo sličnu?

Ja poslastičarka, dobro volim da pravim kolače, a on.. voli da ih jede pretpostavljam. A Dušane, jel to ta paralela?
                      Last edited by miloolja; 29-03-17, 22:40.
                      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• I propratna je tu, awwwwwwwwwwwwwww <3
                        sigpic

Comment

• Originally posted by madrid View Post
                          Hahaha sta ga poslasticara, i svi, avanturisti duhoviti i slobodni. A zato ja kad god odem da kupim neki kolac cekam pola sata jer se poslasticari zablenu negde i pobegnu im misli (vrv neka avantura), a posle se nasale. Mada nekad su i prodavci takvi.

@Bojana
                          Svako ubode ponekad. Nadam se da sam te izbaksuzirao sa onim da 2 nisi osvojila turnir i da ces sada nadam se uspeti.
                          Cisto znanje
                          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                          with experience.

Comment

• Ako sam razumeo treca cifra je navodno godiste.

Comment

• Da, da, visina, tezina pa godiste.
                              sigpic

Comment

• A godište... dobro, dobro, umeš i ti da iznenadiš ponekad prijatno... kad podetinjiš sa Sanduom u duetu pogotovu.. čuj 97-mo
                                sigpic

Comment

Working...
                                X