Suicide Tennis - Opsta tema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Sandugp View Post
    Ajde Bojana, nemoj da se vadis, znas dobro o cemu prica decko.
    Objasni mu virtuelni zreb, nemoj samo ti da imas prednost. Nije on kriv sto je nov, pa ne zna sva pomagala i cake ove igre.
    Nemojte da lozite nove igrace koji su puni elana za igricu
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Ko lozi?
      Kako te nije sramota? Virtuelna zdrebice!!! Koristis pomagala, i vlads igricom, a neces ljudima koji su spremi da je igraju i puni su entuzijazma da pomognes i podelis svoje tajne.
      sigpic

Always somewhere Miss you where I've been I'll be back to love you again

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.
      Ili da mazneš neku lepu ribu. Samo je bezveze kada se probudiš….

Comment

• Bas vladam, ispadam u 1. ili 2. kolu

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• To sada namerno, da te ne provale ... videcu te tamo posle sljake pa do kraja sezone.
          Last edited by Sandugp; 13-03-17, 11:11.
          sigpic

U crnim rupama možeš ludo da se zezaš. Da lebdiš iznad zemlje. Da slušaš rock ´n´ roll.Dozivaš kišu.

Comment

• Ja sam kao Role, formu jurim tek za sezonu trave

sigpic

with experience.

Comment

• Pretpostavio sam jos kada sam prvi put cuo za to da je izmisljeno, mada me nije ni zainteresovalo, nego me sada Boris podsetio.

Comment

• Ne sumnjam da ces biti u formi, ali kratko traje sezona trave Bojana Samo 1 sansa za titulu.

Comment

• Ali ta je najsladja

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by madrid View Post
                    Pretpostavio sam jos kada sam prvi put cuo za to da je izmisljeno, mada me nije ni zainteresovalo, nego me sada Boris podsetio.
                    Gde izmisljeno. Koristi to Bojana stalno. Ima virtuelni zreb kao pomoc pri predikciji i automatski je u povlascenom polozaju u odnosu na konkurenciju. Pa vidis koliko dugo je bila N1.
                    sigpic

Comment

• Sandu ima danas višak slobodnog vremena, mensečini...
                      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
                      But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• i umesto da se posveti, kome ono bese, Ricmi cini mi se, on ovde zeza posten svet

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                          i umesto da se posveti, kome ono bese, Ricmi cini mi se, on ovde zeza posten svet
                          Cuj je posten svet; Bojana i postenje .... ej ko koga ovde zeza?
                          sigpic

Comment

• Originally posted by Sandugp View Post
                            Cuj je posten svet; Bojana i postenje .... ej ko koga ovde zeza?
                            Prvo nisam rekla da sam ja postena, a drugo, vidim nisko smo poceli da udaramo

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                              Prvo nisam rekla da sam ja postena, a drugo, vidim nisko smo poceli da udaramo
                              A Boksi znas ti mene ... salim se ja malo ... Ili se mozda ne salim ... buahahahahahahaha
                              sigpic

Comment

• Volim kad je Sandu raspolozen, znaci da se posvetio Maricu sinoc i da je noc bila nezaboravna
                                sigpic

Comment

Working...
                                X