No announcement yet.

Suicide Tennis - Opsta tema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ja ću do posle Madrida imati 6 nedelja na prvom, bez njega... ko Nolence, kad zasednem teško ću pasti, mnogo teško
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Originally posted by Vladan View Post
      DIMI MURR MONF JWT

Ovako Olja, nijedan nije bio upitan da li ce doci, dok si ti visila i kod Kuevasa i kod Tima. Juce me sacekas da odigram i onda odigras nesto sasvim drugo, ponese te masa. Mene prati, uvijek.

Htela sam Congu. časna reč, pa kako si ga ti tipovao, namerno sam odustala i onda pošto sam mislila da ne mogu Monfu sigurica za danas mi je bio "picopevac"
      Nisam ja kriva što se njemu nije igralo i pobedio ga LL...Nikada nisam igrala i išla za gomilom, možda prvih meseci prve godine.... sada jok!
      Ej bre.. pa de si prošle godine bio da te pratim.. i zahvaljujući toj godini sam prva... ajde ne pričajte svi u prazno
      sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Jaooo vidi i Noto prošoo Kill me
        sigpic

Comment

• Prvi turnir i plasman u polufinale,itekako zadovoljan

Comment

• pocetnicka sreca
            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
            with experience.

Comment

• Pričat ćemo nakon Rolan Garosa

Comment

• Početak karijere iz snova Na prvom turniru u karijeri jedini sam stigao do finala Samo šteta što nemam sad opciju za finale,ali nema veze
                Zanimaju me sad 2 stvari:
                Da li se ovo meni računa kao osvojen Masters (jer nisam stigao skroz do kraja)?
                I mogu li shminka, olja, vladan, bojana ili neko drugi od fenomenalnih statističara da nađe podatak da li je ikad neki debitant ostvario ovakav uspjeh?

Comment

• Kako da ti se računa titula, kad je nisi osvojio

Comment

• Pa da,ali sam najdalje dogurao

Comment

• Prvi turnir pa odmah polufinale Sjajan prvi turnir , a sad u nastavku napadam ove koji se nalaze u vrhu rang liste

Comment

• Bojana, sredi glavnu tabelu hocu i ja na nekoj da budem prva. U NIjevim me nema
                        sigpic

Comment

• Hocu, ali ne znam tacno kad cu stici

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Nisam zadovoljna!
                            Obiće ti se to o glavu, nećeš više ništa da braniš do kraja
                            sigpic

Comment

• Jedino ako uspem dok sam na poslu, kad dodjem kuci, samo jurcam za onim kucetom

sigpic

with experience.

Comment

• Pošto mi se čini da sam vidio da ste imali rasprave na tu temu nisam načisto da li i dalje vrijedi da 16 najboljih sa race liste ima pravo nastupa na završnom mastersu sezone?

Comment

Working...
                                X