Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kako nam shminka procita misli za zadnji pik

Comment

• E crni Nishikori, mogao sam da umzmem konačno titulu Jbg ideš na crnu listu momak

Comment

• Svaka cast Overlordu i p4p1

Srkisa sigurno mislio da 100% osvaja turnir
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Originally posted by p4p1 View Post
          Gasquet (Cuevas)
          hahahahahahahah..moram ovde, prebaciću posle....
          toliko ti se osladilo, da nema čekanja..već si sleteo u Večni grad...
          Last edited by miloolja; 10-05-15, 20:46.
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Hvala. Nema sta, pokidali smo.
            Spoiler
            Hahah, zapravo sam na Nadala igrao jedino zato sto mi je bio siguran, za razliku od Kei - Andy duela, gde nisam znao sta da stavim.. a i ko god da prodje ostao bi mi kao pik. Inace sam mislio da Nadal osvaja, i pre turnira, i do juce, no eto, nudi svakakve pogodnosti suicide.

@Olja: Hahahaha, poceo NBA, posle mozda ne bih imao vremena da gledam sta cu i kako.. a i taman da podsetim ostale da pocnete.

... kad nam vec niko ne salje poruke

Comment

• baš je bilo simpa...šefica ni tabele nije uradila...pozivnica tek sada stigla... a ti .. hop u Večni grad... eno ga i NI..on se očigledno uželeo
              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Pozivnica je stigla na vreme, a tabele upravo sredjujem
                http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                with experience.

Comment

• niko ti ništa nije prebacio :P
                  sigpic

Comment

• Mi bar nemamo problema sa aerodromom.

Bojana poslala pozivnicu dok sam kucao poruku Kazem ja, citaju misli.

Comment

• Nepisano pravilo ko osvoji turnir,ispada vec sledeci u prva 2 kola
                      Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

• Pravila postoje da bi se krsila.. cak i ona nepisana

Comment

• Neće biti baš 100%-tno samoubistvo kako sam noćas pomislila..ali od 27-oro nas za Gofana tipovalo 24 .... 88.89%...
                          sigpic

Comment

• Ko rano rani, tipuje na Goffina

Comment

• Hoćeš da kažeš da si poranio jutros?
                              sigpic

Comment

• Ovaj Agut je moj najcesce korisceni igrac u ovom suicideu,izgleda da ce me prodati prvi put
                                Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

Working...
                                X