No announcement yet.

Suicide Tennis - Opsta tema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Nisam ni obracao paznju, znao sam da sam Endija proslo kolo ispucao Ostaje mi da se uzdam u Stanimala

Comment

• Overlordu je ostao Wawa, nemoj da ga tripujes
      It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• Tomas
        a sta mi je to trebalo
        Atletico Madrid, KK Partizan, Boston Celtics

Ako te privuce lepotom i zbuni inteligencijom, na pravom si putu da izgubis glavu

Comment

• Dobro je Tomice, biće drugi put kada/ako te biram..
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Kod mene na crnoj listi Cilic,Dodig,Sijsling.Berdiha bih igrao samo protiv igraca van TOP 50
            Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

• Ma na Tomicu sam morala, a da ne igram na Novaka, ne zameram mu ionako mi je ovo mislim najbolji rez. na GS.
              sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Sredjena je tabela za AO

a sad imam 2 pitanja:
                1. Da li igramo dubl? malo nas se prijavilo i ne isplati se da 3,4 para igraju
                2. je l' raspored turnria ostaje isti tj. da li igramo Dubai i Roterdam?
                http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                with experience.

Comment

• mogu ja sa nekim dubl ako neko nema para
                  Atletico Madrid, KK Partizan, Boston Celtics

Ako te privuce lepotom i zbuni inteligencijom, na pravom si putu da izgubis glavu

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                    Sredjena je tabela za AO

a sad imam 2 pitanja:
                    1. Da li igramo dubl? malo nas se prijavilo i ne isplati se da 3,4 para igraju
                    2. je l' raspored turnria ostaje isti tj. da li igramo Dubai i Roterdam?
                    Naravno da igramo.Cak mislim i da bi mogao da se ubaci jos neki turnir....
                    Originally posted by Casiraghi
                    Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
                    Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
                    Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Nema potrebe, dovoljno je ovo

Comment

• Necemo jos turnira, pred kraj godine, ljudima se smuci, tako da je ovo max koji igramo

Samo je pitanje da li igramo dubl ili ne

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by SinisaKun View Post
                          mogu ja sa nekim dubl ako neko nema para
                          Evo ja ove sezone ostala bez jače polovine pa ako hoćeš...
                          sigpic

Comment

• Ja bih samo da napomenem da sam (uspesno) iskoristio svu osmoricu cetvrtfinalista
                            It's not who you are underneath, it's what you do that defines you

Comment

• prskaj, strasno je koliko ti lepo izgledas ovih dana

za sad imamo ove timove:
                              DinoFC/wanderer
                              shminka/bojanaBG
                              Arnel.S/Velja
                              AleksaVP/Monfa
                              ledeni80/bice
                              miloolja/Sinisa Kun
                              MareLFC/p4p1
                              loli/stefan12
                              Legenda/FeliLopez

sigpic

with experience.

Comment

• OK,onda neka ostanu isti turniri da se brane bodovi kako valja...
                                Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
                                Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
                                Srecan Mane svima koji slave.

Comment

Working...
                                X