No announcement yet.

Suicide Tennis - Opsta tema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• ja ga stavila da igra na mreži, a htela sam da ga stavim na power... al mi se smučilo da gledam više u tu igricu... no na mreži nije bio nešto 34/54.. to je samo 14 poena ...ali nije mi obračunato
    sada ću i za ostale da izračunam

Raonić samo 13 aseva
    Last edited by miloolja; 26-06-14, 22:20.
    sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
    But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Kako je to samo 14 poena?
      trebalo bi valjda da bude 34*2 - 20, ako ja dobro shvatam pravila
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• da dobro shvataš
        oduzima se 20 koje je promašio, a ne ukupno 54 izlazaka na mrežu koje sam ja oduzela

dobro nije 14, već 48... a moglao je bolje
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• pa dobro, ne moze svakom da matematika bude jaca strana

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• i to što kažeš
            a jeste mi jača strana
            sigpic

Comment

• carevi su sa igricom, bolje da je nisu pravili

serena i reister mi doneli oko stotke, a obracunali 173 ... zato konjuh i hernych koji su doneli skoro 120 stoje na nuli jos od juce
              mora sutra pavic da izdominira sa asevima

zivo me interesuje kad ce da resetuju izmene za 3.kolo, kapiram posle 12, taman da nmg nikoga za sutra da kombinujem

Comment

• ne mogu skoro dva cela dana nikoga da promenim u onoj glupoj fantasy igrici
                ima li još neko sličan problem?
                sigpic

Comment

• Imam ja, mada od danas je vise i ne igram. Boli glava koliko je lose odradjena

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                    ne mogu skoro dva cela dana nikoga da promenim u onoj glupoj fantasy igrici
                    ima li još neko sličan problem?
                    ja redovno menjam igrace, bez ikakvih problema

sigpic

with experience.

Comment

• Ja sam odustao od toga jos posle prvog dana. Kul ideja, ocajna realizacija

Comment

• dobro, znači nije do mene... eh šteta, baš su loše odradili ovo... numeju Englezi, numeju Škoti i ostali
                        naravno, kod šefice sve ide ko podmazano uvek :P
                        sigpic

Comment

• Treba da se ugledaju na RG, ovo deluje očajno ..

Ja sam samo prvog dana namestio i onda nisam ušao više ni trenutka u ono sranje

Comment

• Shminka misli da Conga moze preko Novaka
                            Dayman (a-a-ah...)
                            Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                            Champion of the sun (a-a-ah...)
                            You're a master of karate and friendship
                            For everyone

Comment

• Odakle to, do sad se igralo po danima?

Brisi onda mada cu vjerovatno Rodzera izabrati u svakom slucaju.
                              sigpic

Comment

• 1/4 1/2 i finale još ovdje...takav je bio plan od početka

Comment

Working...
                                X