X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Tsonga igra prekosutra?
    sloboda ili ništa

Comment

• sutra, postavio sam parove u temi za pikove...pa možeš vidjeti šta možeš igrati sutra

Comment

• jel vama ova W igrica do kraja jasna? ili su oni ipak samo neažurni?
        sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
        But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• meni su danasnji poeni upisani
          doduse jos jedan igrac mi nedostaje, posto je taj mec prebacen za sutra
          http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
          with experience.

Comment

• meni je samo jedan obračunat
            tako i sinoć oko 1h kada sam poslednji put bila na netu bila sam 11-ta, a jutros šesta
            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Verovatno cekaju da Apa dodje i sredi
              Dayman (a-a-ah...)
              Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
              Champion of the sun (a-a-ah...)
              You're a master of karate and friendship
              For everyone

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                meni je samo jedan obračunat
                tako i sinoć oko 1h kada sam poslednji put bila na netu bila sam 11-ta, a jutros šesta
                meni svi, Vesely, Role, Kirgios, Raonic, koji je nesposoban i samo 13 asova lupio

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Losi su sa organizacijom, uopste ne mozes videti statistiku poena koje si osvojio. Ne mogu videti koliko je igrac napravio W/UE, samo pise broj poena. O budzetu se vec dalo diskutovati, sve u svemu smor.

Comment

• Najgore sto ne izbacuju igrace koji su vec ispali, pa moram i zreb da otvorim, a kod zena pojma nemam ko je ostao

sigpic

with experience.

Comment

• A lista je veoma mala

Pored toga nervira me sto imam servera i power igraca, ostalo veze nema. Barem dva udarca moras prezalit u startu.

Comment

• To je jedini nacin da sastavis tim, 2 jaka udarca, a ostalo sta bude
                        meni je danas Kirgios 128 poena doneo, to me bas usralo

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                          To je jedini nacin da sastavis tim, 2 jaka udarca, a ostalo sta bude
                          meni je danas Kirgios 128 poena doneo, to me bas usralo
                          a ja se razmisljao izmedju njega i Veselog, i bas sam veselo prosao

u medjuvremenu stavio Federera

Comment

• ma izgubih silno vreme dva dana analizirajući i kombinujući
                            i mene je izluđivalo sa ispalim igračima, a onda provalim da stoji ko je koliko kola odigrao pored poena.... i uz bezbroj puta isčitanvanja rasporeda za taj dan, onda nešto i zapamtih
                            da, da glupa igrica, ideja i nije loša, ali nisu to odradili dobro do kraja

gde ti je igrao Nicky?
                            Last edited by miloolja; 26-06-14, 21:49.
                            sigpic

Comment

• na koju poziciju si stavila Kirgiosa?
                              sigpic

Comment

• Kirgi mi bio na vinerima, racunala sam da igra protiv Gaskea, da ce moci da lupa vinere, a Vesely mi bio na mrezi, on mi doneo preko 80 poena

sigpic

with experience.

Comment

Working...
                                X