Suicide Tennis - Opsta tema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Overlord View Post
    Pa mislio sam na finale , takav sam komentar ostavio na prethodnoj stranici . Ocigledno je doslo do nesporazuma .
    Izgleda, posto sam ja mislila da pricas o pobedi, pa vidim da fali jedan dan
    http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
    with experience.

Comment

• Ne Vladane, nece niko da salje pik na pm, nego ce ovde da postavljaju, samo fali da vas 40 pocne da salje pm-ove, pa zamene itd.

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Ko smo mi? SK FORUMASI!
        Sta ocemo? DA SE SALJU PIKOVI GLAVASIMA NA PM!
        Kada to ocemo? OD VIMBLDONA!

sigpic

Comment

• Comment

• HAhaha Vlado dominira

Comment

• Originally posted by Vladan View Post
              Ko smo mi? SK FORUMASI!
              Sta ocemo? DA SE SALJU PIKOVI GLAVASIMA NA PM!
              Kada to ocemo? OD VIMBLDONA!

Kome hoćemo na pm? VLADANU!

sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
              But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• Pikovo javno il na pm, na kraju bude u pm
                sigpic

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                  Kome hoćemo na pm? BOJANI!

Tacno tako
                  sigpic

Comment

• Stvarno bi trebalo nesto povodom prepisivanja uraditi, nije zanimljivo, mene je smorila igra bas zbog toga.
                    Dayman (a-a-ah...)
                    Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                    Champion of the sun (a-a-ah...)
                    You're a master of karate and friendship
                    For everyone

Comment

• Pa zar stvarno mislis da 90% ljudi ne bi danas igralo na GGLa, cak i da se pikovi salju na pm?

sigpic

with experience.

Comment

• Mozda i bi ali to nije poenta. Neko ce redovno prepisivati i uzimati grdne bodove. Moja taktika je pobjednicka, samo je treba pratiti i to je to. Nije fer.
                        sigpic

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
                          Pa zar stvarno mislis da 90% ljudi ne bi danas igralo na GGLa, cak i da se pikovi salju na pm?
                          Htedoh da napisem ovo.Realno nema tu sta da prepises ono gledas najrealnije a juce je realno bilo da Conga pred domacom publikom dobije nemocnog Janovica koji je u 0 formi i da Gulbs odere starca Radeta od 35 leta.
                          Dreams are coming true.

Marcello Lippi: „Usporeni snimci akcija nisu realan fudbal. Svi mi želimo da vidimo Moniku Beluči golu, ali ne želimo da je gledamo kroz rendgen“.

Comment

• Originally posted by Vladan View Post
                            Mozda i bi ali to nije poenta. Neko ce redovno prepisivati i uzimati grdne bodove. Moja taktika je pobjednicka, samo je treba pratiti i to je to. Nije fer.
                            Objasnio covek
                            Dayman (a-a-ah...)
                            Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                            Champion of the sun (a-a-ah...)
                            You're a master of karate and friendship
                            For everyone

Comment

• U prvim kolima su bitni pikovi, ali je tada i najsarenije, posle toga je jasno na koga treba ici.
                              A ovi koji zele da salju pikove na pm, neka oni organizuju igricu, ja je tada sigurno necu voditi.

sigpic

with experience.

Comment

• Onda cemo na svakom Slemu od 50 prijavljenih u cetvrtfinalu imati 40 takmicara.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X