Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• kakav ti je put?

Comment

• GGL - RAONIC -FERER pa posle toga Djokovic i Nadal ili obrnuto i neko izmedju njih dva zavisno od situacije sa ostalim mecevima .

Comment

• Nedostaje tebi tu jos par pikova da bi dosao do finala
        http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
        with experience.

Comment

• Originally posted by shminka View Post
          ma samo da je Nanda preživjeti na suicideu, ostalo je nebitno
          Cenis da predaje Risa sutra?

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
            Nedostaje tebi tu jos par pikova da bi dosao do finala
            Pa samo jedan , i to ovaj koji sam naveo u tekstu da ga jos ne znam , ali naravno ovo je idealan put , to jest formula . Ali 6 favorita ne dobijaju cesto .

Comment

• dobit će ga Nando, onaj ne može na nogama da stoji poslije sat i po...

Comment

• Originally posted by Overlord View Post
                Pa samo jedan , i to ovaj koji sam naveo u tekstu da ga jos ne znam , ali naravno ovo je idealan put , to jest formula . Ali 6 favorita ne dobijaju cesto .
                Kako jedan, jos dva ti nedostaju, racunaj da se QF igraju u 2 dana

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

Kako jedan, jos dva ti nedostaju, racunaj da se QF igraju u 2 dana
                  Pa jedan od dva cetvrfinalna pika ce mi biti Nadal ili Djokovic a drugi ne znam . Za polufinale cuvam jednog od njih . A cini mi se da se na AO igrao samo jedan polufinalista da prodje u finale bez obzira sto se mecevi igraju u 2 dana .

Comment

• Ostalo je jos 7 dana, racunajuci i sutrasnji, pa ti vidi koliko ti treba

sigpic

with experience.

Comment

Ostalo je jos 7 dana, racunajuci i sutrasnji, pa ti vidi koliko ti treba
                      Na AO sa 11 pogodjenih parova 2 takmicara su stigla u finale . Po toj racunici proslo je 5 dana , sto govori da treba jos 6 igraca da se pogodi , jel tako ?

Comment

• Da, 6 za finale, 7 za pobedu

sigpic

with experience.

Comment

• Od Wa da se salje na pm Api, Bojani, Shminki, ko vec bude oko toga taj dan radio, da ne bude prepisivanja
                          sigpic

Comment

• Nemoj molim te da se salje na pm, samo mi jos to fali
                            neka prepisuju ljudi, sta sad...

sigpic

with experience.

Comment

Da, 6 za finale, 7 za pobedu
                              Pa mislio sam na finale , takav sam komentar ostavio na prethodnoj stranici . Ocigledno je doslo do nesporazuma .

Comment

• Ne, ne, bolje na pm, bice masu vise ispadanja vidjeces
                                sigpic

Comment

Working...
                                X