• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ovi sto su igrali na Veselog ima da ispadnu samo tako, bas los potez

Comment

• FC do sada merio pritisak, pa nije mogao da se javi
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• barem nije bio jedini koji je merio pritisak ovih dana

peco nista od doceka u lux hotelu
        Last edited by ledeni 80; 19-03-14, 20:26.

Comment

• Originally posted by bojanaBG View Post
          FC do sada merio pritisak, pa nije mogao da se javi
          Sta god ovo znacilo

Comment

• Beneto pjesaka
            Dayman (a-a-ah...)
            Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
            Champion of the sun (a-a-ah...)
            You're a master of karate and friendship
            For everyone

Comment

• Originally posted by DinoFC View Post
              Sta god ovo znacilo
              Jos se sad pravi lud da se ne secas da si pre par meseci merio pritisak i krizirao ovde po forumu

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Originally posted by Johnny View Post
                #Monte Karla

Dayman (a-a-ah...)
                Fighter of the Nightman (a-a-ah...)
                Champion of the sun (a-a-ah...)
                You're a master of karate and friendship
                For everyone

Comment

• Originally posted by bice View Post
                  Moze li mi neko reci ko je ovaj Edmund?I da li je ovaj covek u opste registrovan za atp turnire i ko mu je omogucio da igra u Majamiju i ko mu je omogucio da igra ovako dobro i zast oje opet neko od admina javio Benetou da je vecina foruma tipovala na njega pa on kao i prethodne samoubice namerno odigrao toliko lose pa skoro i da izgubi,i ko se to urotio protiv nas,ko ce mi dati odgovor na sva pitanja
                  Guraju ga opasno.Prosle godine je dobio WC za Queens i jos je imao nenormalnu srecu da dobije De Schepper-a u prvom kolu i dobio je taj mec.Odmah je skocio na atp listi,a i posle ovog turnira ce sigurno dosta napredovati.
                  Originally posted by Casiraghi
                  Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
                  Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
                  Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• pa moraju ga gurati...nemaju koga drugog

Comment

Jos se sad pravi lud da se ne secas da si pre par meseci merio pritisak i krizirao ovde po forumu
                      Dobro to, i sta sad mislis da mjerim svaki dan, ustvari nisam od tada izmjerio ako te bas zanima, hah

Comment

Dobro to, i sta sad mislis da mjerim svaki dan, ustvari nisam od tada izmjerio ako te bas zanima, hah
                        šala FC, šala

sigpic

with experience.

Comment

• Provuce se Resavska skola kroz iglene usi
                          sigpic

Comment

šala FC, šala
                            Ne znam koliko je to za šalu, ali hajde neka se i ti našalis nekad

Comment

Ne znam koliko je to za šalu, ali hajde neka se i ti našalis nekad

sigpic

with experience.

Comment

• Beneto zamalo u Hall of Fame, al dobro #formula je tipovala na Stepsa, ja sam ipak pratio masu ko levat, na kraju se provukoh
                                sigpic
                                "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
                                AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

Working...
                                X