Suicide Tennis - Opsta tema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by notorious View Post
    Apa, bar si junački otišao, dobićeš drvo za uspomenu Neki idu na sigurno, ne zanimaju ih titule nego skupljanje bodova
    Ferer-isti

Comment

• Ma i ja bi isto to uradila, ali meni je za danas ostao samo Fed

Sent from my HTC, posto mi se moze
      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
      with experience.

Comment

• Sa stitom ili na njemu! Uvek!
        It is not the violence that sets a man apart.
        It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Nas petoro je moglo da bira između trojice danas (Anderson nije dolazio u obzir ): Velja, Jack10, Loli, Conviction11 i ja.
          Last edited by miloolja; 13-03-14, 23:01.
          sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.
          But there's one thing he can't change... he can't change his passion.

Comment

• A kada dođe subota pa conviction11 (bože gde smišljate ove nikove) i ja stavimo Dolga i on pobedi... možete da se busate u grudi junačke koliko hoćete
            sigpic

Pablo Sandoval: A guy can change anything.. his face, his home, his family, his girlfriend, his religion, his God.

Comment

• Hoce li Isner dobit? Da li ici na sigurno finale ili rizikovati nesto?

Ipak mislim da je bolje ici na finale
              Last edited by DinoFC; 13-03-14, 23:04.

Comment

• Cini mi se da ce pred Majami biti opsti krkljanac u prvih 10-15 pozicija.
                It is not the violence that sets a man apart.
                It's the distance he's prepared to go.

Comment

• Originally posted by apacrow View Post
                  Cini mi se da ce pred Majami biti opsti krkljanac u prvih 10-15 pozicija.
                  Tacno tako . Earth i shimnka su imali fenomenalan AO , sad su malo pali . RBG i ti Apa ste imali dobar AO , legenda konstantan na svaki turnir . Ostalih 7-8 takmicara u 300 bodova ce biti sa njima posle ovoga turnira .

Comment

• #formula za Miami nece zakazati, nije ni izasao zrijeb vec permutira dan noc
                    sigpic
                    "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
                    AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• Toliko od mene za IW, biću još jači u Miamiju

Comment

• Pošto si svi apartmani zauzeti još posle trećeg kruga, a šupe i rupe naknadno razgrabljene u ponudi je ostao još samo jedan objekat. Požurite, možda baš vi budete srećni-a dobitnik-ca vanserijskog smeštaja.
                        Spoiler

Sava Savanovic Plaza
                        Objekat poslovno stambene namene idealan za dobrovoljne davaoce krvi. Smešten u živopisnoj jaruzi u koju sunce ne zalazi, omogućiće vam miran i čvrst san preko dana. Besplatna tekuća voda u neograničenoj količini rešiće sve vaše probleme pranja, kako vas, tako i vašeg intimnog rublja posle burnih noći. Za noćnu zabavu angažovan je vrhunski animator.
                        sigpic

Comment

• Originally posted by miloolja View Post
                          A kada dođe subota pa conviction11 (bože gde smišljate ove nikove) i ja stavimo Dolga i on pobedi... možete da se busate u grudi junačke koliko hoćete

Nego, juče sam bio ubijeđen da sam već ranije igrao na Dolgopolova te sam kao opciju mislio da imam samo Raonića i Rodžera. Ovo je sada nešto drugačija situacija. Možemo u finale.

Comment

• Vec vidim kako ce Nole sve da nas
                            http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                            with experience.

Comment

• Nole ce ipak platinaste metke da pripremi veceras
                              sigpic
                              "IF YOU CAN MEET WITH TRIUMPH AND DISASTER
                              AND TREAT THOSE TWO IMPOSTORS JUST THE SAME"

Comment

• Kada ne bi Fedovci nešto buškali i bajali...
                                sigpic

Comment

Working...
                                X