X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Šta uradio ovo Filip

Comment

• Kad Stan ovako lomi reket, ovo je presedan za njega
      * Telo je slabo, ali je duh krepak, zato ga treba svakodnevno održavati. *

Comment

• Kakav je Stan lik, kako ga samo sredi
        * Victory makes you happy, failure makes you stronger!
        * Smeš da izgubiš, ali ne smeš da se predaš!
        NOVAK ĐOKOVIĆ #TrueChampion

Comment

• таман помислим да ће стан пешке до титуле, оно прћ... ништа од бума ове године, остао је стари Вавринка... по неки пут бљесне.../ и то баш против Нолета/

добро, мило ми је да и Димитров направи успех и добије овај турнир!!
          Last edited by Žika; 14-06-14, 14:49.
          sigpic

Comment

• Roger, deluje fit kao struna, a sa druge strane, nadolazeci as Kei.
            Za ocekivati, van serijski duel

Comment

• Za sada bas dobro igraju, ali Roger uvek brzi za tren.
              Bas zeljan nadigravanja na travi- a sve zacinjeno odlicnom igrom i Keia
              Last edited by jovan; 14-06-14, 15:22.

Comment

• Uopšte mi se ne dopada Rodžerova igra. Servisi ga drže.
                Federer, O'Sullivan, Schumacher, Armstrong!

Comment

• Uniqlo boy
                  * Victory makes you happy, failure makes you stronger!
                  * Smeš da izgubiš, ali ne smeš da se predaš!
                  NOVAK ĐOKOVIĆ #TrueChampion

Comment

• Iznenađujuće dobro korišćenje brejk šansi (2/2), što je izuzetno pozitivno.

Comment

• brejk lopte 2/2, Role

i odmah gubi svoj servis
                      http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
                      with experience.

Comment

• To je to, samo servisi drže Rodžera u igri. Čim se razvije igra, stiže greška. Zataji mu servis i odmah pretrpi brejk. Ne bi me iznenadilo da Nišikori ovo čak i preokrene u svoju korist.

Comment

• Pa dobro, nije bas mogao da naprav 2 brejk samo servisima, malo preterujes

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Ha ja, to samo Doktor moze

Comment

• kako bi sad jedan brejk lepo pao

sigpic

with experience.

Comment

• Kei je postao univerzalan igrac. Osvaja poene na razne nacine.
                                Impresionira, kako je potpuno ravnopravan u razmenama

Comment

Working...
                                X