No announcement yet.

ATP World Tour Series 250 - 2014. godina

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• 4-5 komada je pogodio na pocetku, a već 2 komada je promasio...sad se baš loše namjestio...

šteta za BP

Comment

• Imao veliku sansu za 3 vezane break lopte, promasio je rutinski smash Sada ce izgubiti, to je sigurno.
      OVAKO

Comment

• Al kako mlati BH
        OVAKO

Comment

• Šteta baš, nije imao sreće u prvom gemu kad je izgubio servis...a onda je promašio i lagani smash koji bi ga vjerovatno vratio u set...neiskustvo

Ukoliko sve bude ok, ako izbjegne povrede...bit će vrhunski teniser

Comment

• kakav poen sad odigra

Comment

• auuu kako igra mali
              http://www.youtube.com/watch?v=RfzsyKXSs-Y

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

Don't argue with idiots. They'll drag you down to their level and beat you...
              with experience.

Comment

• Zaslužuje vala pobjedu, Berrer igra gore od Cipole

Comment

• ima 2 druga servisa, na bh i promasi ritern

steta...

Here's the most remarkable thing to me about Federer: Seems to me that the more you know about tennis, the more amazed you are by the guy. If you know nothing at all about tennis, he's amazing. If you know a little something about tennis—maybe you have played a few times in your life—he's more amazing. If you know a little more about tennis—maybe you played in high school and once had illusions of becoming a pro—he's even MORE amazing. And if you were a great player—if you are a McEnroe or a Connors or a Jim Courier—then Federer is preposterously amazing

sigpic

with experience.

Comment

• Šteta, ali nema zime za njega kada ojača fizički

Comment

• Zasto je tako psovao na drugu break loptu? I vidim da na mreze su razmenile neke reci, mislim da mu je Misha zamerio sto je psovao..
                      OVAKO

Comment

• Pa nije psovao Berera, nego samog sebe, zasto bi mu ovaj zamerio
                        a i nije rekao nista sto nije u redovnom repertoaru svake oosobe sa ovog podrucja

sigpic

with experience.

Comment

• Meni se ucinilo kao da je nekome upuceno tome Dali Berera, dali neko iz publike ne znam, ali sam takav uticaj dobio.
                          OVAKO

Comment

• Bilo bi dobro Bornu vidjeti u Sarajevu u oktobru, ako nas do tada ne prešiša

Comment

• Posle ona 2 Australijanca, posebno Kokinakisa, ovo je sledeci klinac cija mi se igra svidela
                              mozda ima nade za tenis

sigpic

with experience.

Comment

• Ivo je zijanio samo jedan jedini poen na svoji servis u prvom setu i izgubio set
                                Iscupao se Brands na nestvaran nacin, spasavo cak 5 brejk lopte ako se ne varam i uspeo sa jednim mini brejkom da dobije taj brejk. Znatno bolji je Ivo, ali nema srece.
                                OVAKO

Comment

Working...
                                X